Niin elikkä mietin tässä et josko yrittäis pikkuhiljaa luopua yösyötöistä.. Vauva on tosin 6kk mutta syö jo ihan hyvin kiinteitä 4 kertaa päivässä. Kaksi kertaa liha/kasvis sosettan. yks pilttipurkillinen ja aamu sekä iltapuuron. Iltapuuroa syö 1.5-2dl ja perään vielä x määrän maitoa. Söi ennen kuin otettiin 4 kiinteää ateriaa päivässä niin 2 ja 5-6 aikohin ja sit nukkuin 8 ja taas maitoa, mutta nyt olen tehnyt sen huomion ettei jaksa sit aamulla maitoa ottaakaan jos syö nuo kaksi kertaa. Siksi olen alkanut alikuyöstä tarjoamaan tuttia ja sillä hän rauhoittuukin, ja jatkaa unia..mut joskus tuttia saa käydä laittaan tunnin välein ja joskus nukkuu sit suoraan esim. 1 sinne 6, jopa ylikin, niin siksi mietin et josko ei olisi enää nälkä, vaan joku muu syy siihen että herää..
Mut sit toisaalta vaivaa et jos on nälkä ja minä en anna maitoa. On oppinut kyllä kääntymään ja joten sekin voi lisätä levottomuutta öihin.. Mitä tekisitte minuna, yrittäisittekö tarjota ensin tuttia, vaiko antaisitteko suoraan maitoa. Vauva on pelkästään rintamaidolla, siis kiinteän lisäksi..