Miten olet viettänyt tai viettäisit 40-vuotisjuhlia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kello käy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kello käy

Vieras
tulipa mieleen tuosta toisesta jutusta..niin ideoita kaivattaisi. Kutsuisitko vain kaverit tai sitten myös sukulaiset?
Jotain erikoisempaa haluaisin ja sitten haluaisin huomioida kaikki vieraat, myös lapset ja vanhemmat

No kuka tykkää juhlia juhlii sitten niinkuin haluaa...

Itse en juhlinut 40-vuotispäiviäni. 50-vuotissynttärini meinaan viettää ulkomailla!!! Parhaan ystävättäreni kanssa!!! Miehet jätetään kotio...

Matkoilla! Miehen kanssa oltiin hotellireissulla, ei sillon muualle ehditty, nyt suunnitellaan mun synttäreille matkaa jonnekin. Niihin tosin vielä kaksi vuotta.....onneks

Miten musta tuntuu, että sitten aikoinani vuorollani en varmaan aio nuita pyöreitä mitenkään erityisemmin juhlia. Luultavimmin ihan vaan oman väen kanssa, jos väsäis silloin hiukan speciaalimpaa ruokaa jälkiruokineen kaikkineen...

Enkä mä usko, että yhtään sen kummemmin mitään muitakaan pyöreitä juhlisin. Päivä muiden joukossa.

Ehkä vietän niitä kuten kolmekymppisiäni: mieheni, lähimpien ystäväpariskuntien ja siskojeni kanssa mökillä. Jonkinlaiset juhlat kyllä haluan, mutta ensin pitäisi toteuttaa 35-vuotisjuhlat. Harmillista, kun taloudelliset resurssit ja synttäreiden ajankohta rajoittavat muita ideoita (esim. vaellusretki Lapissa ystävien kesken).

Me ollaan pidetty teemabileitä. Western, Mongolia, punkkarit, lumikki ja 7 kääpiötä ja nyt on tulossa eräaiheiset. Vuokrattu aina aiheeseen sopiva paikka ja vermeet, ruoka, juoma, ohjelma sen mukaiset. Jakinmaitoa ei löydetty tuolloin jurttaan mutta piimä jaloviinalla ajoi saman asian. Lännenbileissä oli rivitanssivetäjä joka oli muutes yllätävän hauskaa puuhaa.

Olin juhlinut synttäreitäni joskus lapsena ja ilmoitin ( leikilläni ), että minulla ei ole koskaan ollut prinsessasynttäreitä.No, pidin nelikymppiset lähistöllä olevalla yhdistyksen mökillä. Kutsuin sinne kaikki ne, jotka itse halusin. Laitoin syötävää, kakkua, kahvit ja boolia.Ystäväni olivat sitten järjestäneet ylläriksi ne prinsessabileet: minulla oli hommattu taikasauva, kruunu, vaaleanpunaiset lasit jne. Lahjaksi oli koottu survival pack 40-vee prinsessalle: kuohuviiniä, suklaata, hauska kirja nelikymppisestä naisesta, ihonhoitotuotteita ja vaikka mitä mitä prinsesa voisi tarvita. Ystäväni olivat myös järjestäneet hauskaa ohjelmaa. Saimme nauraa maha kippurassa. Juhlista jäi lämmin ja mukava muisto.

Mä oon vähän aatellu, että pidän 40v juhlat so 80's teemalla, tai ehkäpä sittenkin sellaset whitepartyt, puku pakko valkoinen :) no katotaan nyt, neljä vuotta on aikaa suunnitella :)

Kuukauden päästä, kun ko. päivä koittaa, lähden miehen kanssa kaupunkilomalle to-su. Lapsille leivon kakun ja anopille keitän kahvit jossain vaiheessa, kun se kumminkin tunkee väkisin päiviä viettämään. Myöhemmin likkakaveri vie mut "yllätys"teatteriviikonlopulle jonnekin.

Yhteistyössä