miten olet saanut suru-uutiset tietoosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
siis jonkun läheisen, sukulaisen tmv kuolemasta?

pappani kuolemasta sain tiedon madridin lentokentällä. ensin tuli viesti että pappaa viedään ambulanssilla sairaalaan. vain n. 30 sek myöhemmin tuli lyhyt viesti "pappa on kuollut"

miehen mummon kuolema saatiin tekstiviestillä yöllä neljän aikaan. sekin oli lyhyt viesti "***** on kuollut" miehen vaarin kuolemasta tuli soitto miehen äidiltä.

isäni kuoleman näin, joten en saanut erillistä ilmoitusta, olin viiden vanha joten kai äitini on kuolemaa kuitenkin joutunut minulle selittää.

Isäni kuolemasta sain tietää tekstarilla, äitini tekstasi, hän ei tiennyt, ettei siskoni ollut saanut minua vielä puhelimitse kiinni (vanhempani olivat eronneet aikoja sitten) koska olin palaamassa ulkomailta isän kuollessa. En ottanut tapaa pahakseni.

Kun mun isä vajaa vuosi sitten kuoli, sain tiedon poliiseilta, kun tulivat kotiin kertomaan. Vuosia sitten sain tiedon silloisen appiukkoni kuolemasta samalla tavalla.

puhelun. kun vaarini kuoli soitti äitini minulle ja kertoi sen.
kun toinen vaarini kuoli soiti isäni ja kertoi sen minulle.
muita läheisiä en ole menettänyt.

Isänäidin kuolemasta pappi ilmoitti äidille ja äiti yritti kertoa, niinkuin pikkutytöille kerrotaan. Isänisästä joku soitti äidille ja äiti kertoi seuraavana aamuna kaikessa rauhassa. Olisin saanut koulustakin jäädä kotiin, mutta menin silti ja äiti kirjoitti opettajalle lupalapun poissaoloon jos halusinkin lähteä.

Isäpuolen äidin sairauskohtauksesta kuulin kummitädiltä mesessä ja hetkeä myöhemmin isäpuoli soitti että mummu menehty ambulanssissa. Isäpuolen isän kuoleman sisko soitti. Oli löytänyt pappan.. He olivat mulle nämä ns. oikeat isovanhemmat.

mummo oli kuullut juorun jonka mukaan isäni (poikansa) olisi kuollut. isän silloinen on/ off nainen oli soittanut mummolle ja kysynyt pitääkö paikkaansa. mummo rupesi selvittämään asiaa ja soitti sairaalalle josta vahvistettiin että isäni oli sinne tuotu. mummo soitti siskolleni ja siskon mies soitti minulle.

vasta iltapäivällä poliisi soitti mummolle että poikanne on kuollut, kaikki tiedettiin jos siihen mennessä.

Yhteistyössä