Miten olet pukeutunut juuri nyt?

• Viestiketjun aloittaja Zeus ja muoti
  • Ensimmäinen viesti
Siniset kulutetut farkut (merkki ehkä joku Elloksen), mustat sukat (merkkiä en nyt millään muista) ja musta toppi (senkään merkistä ei hajuakaan). Karderoobi vaihtuu ihan kohta yöasuun (tosi tylsä, ei ole tulossa tarkempaa selostusta).

Miuski harmailee
Tällä hetkellä päällä ovat vaaleanpunaiset collegeäitiyscaprit (en ole raskaana), jotka ovat viehkosti sotkeutuneet harmaaseen maaliin sekä valkoinen toppi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 19:57 loru kirjoitti:
Tummanruskeat pellavahousut vero modasta ja valkoinen tiukka t-paita, joka on peräisin jostain mistä en muista.Hyvin tyylikäs ja hillitty kokonaisuus nyt jo viilenevään iltaan.
:LOL: :LOL:

Toi oli paras!! :D

No joo, vastaus itse kysymykseen: Jalassa H&M:n sinivalkoraidalliset yökkärishortsit ja yläosana Fruit of the Loomin vaaleenpunanen tiukkis t-paita. Varpaat paljaat. Aika makee kokonaisuus! Ja etutukka on nostettu pois silmiltä tytön vaaleenpunasella hiuslenksukalla. B)

Mulla on siniset virahtaneet urheiluhousut, siis tälläset kiiltävää kangasta olevat trikootyyppiset mutta ei tiukat (karmea selostus) ja näissä on maatalaahavan pitkät lahkeet jotka on täynnä kissankarvoja :D Ja yläpäässä mulla on ihanan pehmeä, punainen, pitkähihainen trikoopaita. Aion vaihtaa nämä hetken kuluttua pyöräilysortseihin ja t-paitaan kun on tiedossa kuntopyöräilyä.

Yhteistyössä