Miten olet päätynyt palstailemaan?

"vieras"
Googlasin isovarpaani terveysongelmaa ja tulos vei kaksplussalle.

Sen luettuani huomasin miten vikkelästi etusivun keskustelut vaihtuivat, wuhuu! kerrankin aidosti suosittu palsta lukuisten hiljentyneiden sisustuspalstojen ym. sijaan.

Sitten avasin keskusteluja... ja mikään ei ollut enää niinkuin ennen......
 
"vieras"
Sattumalta guuggeli toi palstalle kesällä 2011 ja jäin heti koukkuun kun jutut oli monasti niin huvittavia, nykyään ei enää ole niin hyviä juttuja, mutta edelleen täällä ollaan..
 
"Vieras"
Odotin esikoistani 2007 ja etsin vauva-aiheista tietoa. Ensin olin lähinnä tietopuolella, sitten huomasin, että täällä on kiva lätistä. On mulla mustakin nimimerkki, mutta en muista just nyt salasanaa.
 
Ajauduin vahingossa kun etin jotaki infoa.
Addiktoiduin kunnolla, kun jäin pitkälle saikulle eikä ollu mitään tekemistä.:vampire:
 
"Mimosa"
Jossain lehtiartikkelissa mainittiin että palstalla on "äitien sota" meneillään jonkun asian vouhkaamisesta. Päätin tulla tekemään tänne ryhtiliikkeen ;) Kokeilin rekisteröityä, mutta se profiloi liikaa kirjoittajaa. On parempi olla yksi nimimerkki yhdessä keskusteluketjussa, kuin jokaisessa keskustelussa täällä. Esimerkkinä nyt vaikka se, että ihan sama mitä booty täällä kirjoittaa, niin sen pienoinen ylipaino vie sen huomion, koska se on joskus tullut esille. Eli vaikka hän antaisi vinkkiä kakun ohjeeseen, niin joku on torppaamassa juttua sen takia "ettei pullukalta kannata ottaa kakkuvinkkejä, ne on kuitenkin lihottavia".
 
Kun jotain googlaa ni menee aina kaksplussalle ja täältä löytää "sopivan" ketjun :D Joten, aikani kun luin näitä juttuja ja harmaana kirjoittelinkin välillä niin mietin että miksipäs ei.. joten loin tunnuksen ja nyt olen täällä :p
Tää sivusto on muuten aika monipuolinen, on muutakin kuin vauva-tai lapsijuttuja meillekin joilla ei vielä omaa pienokaista ole.
 
vaihda nimimerkkiä
Mä sekoitan aloittaja sun nimimerkin koko ajan Rätti Väsyneeseen, luulin että tämänkin ketju oli Rättiksen aloittama, kunnes luin muutaman viestin. Siinä ruokahaaste-ketjussa katoin kans koko ajan että olit Rättis
 
Alkuperäinen kirjoittaja vaihda nimimerkkiä;29126712:
Mä sekoitan aloittaja sun nimimerkin koko ajan Rätti Väsyneeseen, luulin että tämänkin ketju oli Rättiksen aloittama, kunnes luin muutaman viestin. Siinä ruokahaaste-ketjussa katoin kans koko ajan että olit Rättis
Vaihdan heti, kun "vieras" vaihtaa kans, sekoitan "vieraan" koko ajan muihin "vieraisiin"..turhauttavaa.
 
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";29129826]jossain koneella galleria vieläkin tallessa tumputuksia varten!

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Aiku lutusta.:heart:
 
"vieras"
Vuonna 2008 syyskuussa tämän löysin odottaessani aluillaan neljättä lastani.
Viidennen odotuksessakin tämä palsta oli mun seurana. Nyt sitten enemmän oleilen täällä *mitäs nyt*- puolella, kun ei tarvi notkua enään odotus puolella :)
 
Googlen kautta minäkin. En yhtään muista edes vuotta.. Silloin täällä oli mm sellaiset nimimerkit usein kirjoittelemassa kun "rieputarallaa" ja "pölyesteri". Ne jäi mieleen kummallisten nimimerkkien takia. :D Itse en ole ollut tällä nimimerkillä kovin kauan täällä.
 

Yhteistyössä