Miten olen näin herkkä ? Kaverini tympeä tekstari pilasi päiväni. Eihän tämä normaalia ole..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huokaus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huokaus"

Vieras
...tänäänkin vielä niin paha mieli. En yleensä ole näin herkkis, päinvastoin !
Mutta laitoin 100 km päässä asuvalle ystävälle tekstarin jossa kerroin tulevani torstaina paikkakunnalle ja tuovani heidän joululahjansa samalla ( koska välimatkaa on tuo 100 ja harvoin pääsen niin lahjat jo nyt ). Tiedän että ovat töissä joten laitoin siihen että voin laittaa lahjat oveen / viedä miehen töihin.
Vastausviesti oli kirjoitettu tylyyn sävyyn EMME OLE KOTONA (tiedän... ) Ei mitään pahoitteluja "voi kun ois ollut kiva nähdä" tms. Sit piipitin takaisin että jos ne lahjat jätän kuitenkin..Siihen: LAITA POSTILAATIKKOON ( ei kiitosta )
Joten tuli semmoinen olo että anteeksi kun haluan herrasväkeä lahjoillani ilahduttaa ! Helvetti sentään olen nähnyt vaivaa, hankkinut kivat lahjat, vien ne ( postitus maksaa hunajaa ) ym ja sit vaan yrmyillään !
No ensi vuonna en varmasti vaivaa heitä millään mukavalla. Otin niin siipeeni nyt.

ööh... no olisin minäkin loukkaantunut. Normaali ihminen olisi vastannut että joo kiitos, jätä vaan oven taakse/laatikkoon, kun ei tosiaan olla kotona.

Jättäisin viemättä kokonaan. Ja jos ihmettelee, niin no, en tiedä mitä vastaisin sitten josko jotain nasevaa keksis :D mutta jos ei EDES KIITÄ, niin haistakoon ite. Jos ei osaa olla edes peruskohtelias, niin olkoon.

Meinaakko oikeesti viedä niille silti jotain lahjaksi????? Miksi, jos saan kysyä?

:O Kuules Ap! Nyt laitat viestin sille tyypille jossa kysyt miks olla noin ilkeä? Onko syytä olla tms. Ei tuommonen vetele :O Eikä mitään lahoja ennenku vastauksen saat!!

Aika tylyn tuntuisesti kieltämättä laitettu, mutta ehkä kaverillasi oli niin kiire töissä ettei aika tai ajatus yksinkertaisesti riittänyt enempään ja tekstareissa on se huono kun niistä ei kuule äänensävyä tai näe kasvojen ilmeitä. Kai kaverisi on muuten kiva kun olet lahjojakin ostanut?

Mie taas jäin miettimään miksei sitä vierailua/lahjojen vientiä olisi voinut sovittaa sellaseen aikaan että ovat kotona? Siis jos harvoin näätte niin varmaan ois ihan kiva nähäkin eikä vaan lahjoja ovenpieleen jättää. Ehkäpä kaverisi just siitä puolestaan veti herneet nenäänsä kun oliskin halunnut myös nähdä sut.

On kuule varmaan kiireessä/pahassa paikassa sen naputellu. Ihan hyvää hyvyyttään.
Oot käsittäny vaan väärin nyt.

Kyllä eka viesti oli sen verran pitkä että siihen olisi hymiön/ kiitos-sanan ennättänyt naputtaa. Ko henkilö on yleensä ihan jees, joten odotin illalla soittoa/ viestiä jolla olisi pehmentänyt asiaa. Mutta ei sitä tullut.
Tunnen itseni ääliöksi kun haluan ilahduttaa ja olla "kiva" mutta sit mulle ollaan ylimielisiä ja häijyjä.
Kyllä mä ne lahjat nyt vaan vien, en voi muillekaan niitä antaa. Mutta siinäpä se, en liikuta nyt eväänikään sinne suuntaan. Tehkööt aloitteen.jos tajuaa.

On kuule varmaan kiireessä/pahassa paikassa sen naputellu. Ihan hyvää hyvyyttään.
Oot käsittäny vaan väärin nyt.

Tätä minäkin veikkaan. Ja jos jonnekin oven taakse jätät, niin tuskin ne on siellä enää tallessa, kun kotiin pääsevät.

Ja itsekin tekstasit hänelle, olisit soittanut, niin olisette voineet sopian asian kerralla! Nyt molemmat vaan laittaa tekstareita edestakaisin.

[QUOTE="vieras";22563570]Mie taas jäin miettimään miksei sitä vierailua/lahjojen vientiä olisi voinut sovittaa sellaseen aikaan että ovat kotona? Siis jos harvoin näätte niin varmaan ois ihan kiva nähäkin eikä vaan lahjoja ovenpieleen jättää. Ehkäpä kaverisi just siitä puolestaan veti herneet nenäänsä kun oliskin halunnut myös nähdä sut.[/QUOTE]

No siksipä infosin ajoissa että olisi voinut asian järjestää ! Hän voi, minä en, tietää kyllä.
Välimatkaa on 100 ja se olen aina minä joka tuon makan kulkee nurisematta.

no mulla oli yksi kaveri jonka kanssa yhteydenpito ajautui siihen, että kuskasin vaan joulu ja synttärilahjat muuta yhteydenpitoa ei ollut...sitten ajattelin ettei siinä ole mitää järkeä lahjoa ihmistä jonka kanssa ei muutoin olla vuoden aikana ollenkaan tekemisissä ja lopetin lahjojen toimittamisen ...eipä ole kuulunut siitä ystävästä sen jälkeen mitään...

tylyltä kuulostaa tuo ystäväsi...liekö ystävyyttä sitten ollenkaan hänen taholtaan.

no mulla oli yksi kaveri jonka kanssa yhteydenpito ajautui siihen, että kuskasin vaan joulu ja synttärilahjat muuta yhteydenpitoa ei ollut...sitten ajattelin ettei siinä ole mitää järkeä lahjoa ihmistä jonka kanssa ei muutoin olla vuoden aikana ollenkaan tekemisissä ja lopetin lahjojen toimittamisen ...eipä ole kuulunut siitä ystävästä sen jälkeen mitään...

tylyltä kuulostaa tuo ystäväsi...liekö ystävyyttä sitten ollenkaan hänen taholtaan.

Niin, jäin kans miettimään ! Olen aina heistä tykännyt ja luulen että minusta myös. Mutta kyllähän se minä olen joka kulkee, lahjoo ja laittaa kortteja-olen vain sellainen kaikille kamuille. En tän tason kohtelua olisi osannut odottaa kuitenkaan.
Olen iloinen että moni näki asian kanssani samalla lailla. Luulin jo että olen nyt jotenkin yliherkkä.
Tekisi mieli soittaa ja kysyä suoraan miksi hän on mulle nyt noin tyly. Mutta en kehtaa. Ehkä otan asian esille JOS kiittää lahjoista edes jälkikäteen...

mäkin loukkaantuisin. mutten ymmärrä miksi salamurjotus on olevinaan hienoa. kysyisin, olenko loukannu ite ensin jotenkin, ja sitte kysyisin mitä touhua tämmöinen on olevinaan. kyllä ystävyydellä sernverran arvoa täytyy olla, että laitetaan infoa kulkemaan. jos sitte ei viihdytä ystävinä enää, niin opittiin ainakin missä mätti

jos on hyväkin ystävä, kun lahjojakin kerran viet, niin soita joskus iltasella tms, ku tiiät hänen olevan puhelimen päässä ja kotona, ja kysy mistä moinen äksyily

Yhteistyössä