Miten nuoret lapset teillä katsovat Salkkareita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mielestäni aika järkyttävää katsottavaa! Eilinen jakso oli taas ihan järkky. Miten selittää esim. ekaluokkalaisella sitä raiskausta lopussa? Jotkut tutut antavat lastensa katsoa Salkkareita, mutta minä en....

Meillä ei katso kukaan ko. ohjelmaa.

Kävin katsomassa ohjelmtiedoista ja eilen jakson ikäraja oli K-12, muutoin sarja näyttää pyörittävän joko S tai 7 ikärajoja.

Vanhemmat eivät todennäköisesti seuraa ollenkaan, noita vaihtuvia ikärajamerkintöjä ja lapset katsovat ihan mitä vain...

Mun mielestä kyseinen sarja on niin ala-arvoista roskaa etten itse katsoisi edes viihdemielessä ja jos lapsi välttämättä haluisi katsoa niin ehkä joskus 13-vuotiaasta eteenpäin antasin kattoa.

• Tykkää
Reactions: HippuTAR
Ekaluokkalainen ja nuorempi ei saa katsoa ollenkaan. Ihan hulluksi mennyt koko sarja ja olen itsekkin lopettanut sen seuraamisen. Tarinassa ei ole enää mitään juonta, pelkkää kauhutarinaa toisen perään. Ei todellakaan sovi lapsille. Yläasteikäisen antaisin katsoa.

kielsin sen vuonna 2010. enkä kadu. se tapahtui niin että ekan kerran istuin itsekin katsomaan että mikä tämä niin suosittu sarja stten on ja sen nähtyäni joutuivat lapset lopettamaan sen katselun. luulin että se on kuin kotikatu tai vastaava siksi olin ennen antanut katsoa,

Ei meillä sitä katso kukaan.

8-vuotias haluaisi katsoa, kun "kaikki muutkin saa katsoa". Epäilen =)

Lapsen pph-ryhmässä ollut 5 v. lapsi sai katsoa ja meidän 4 v. kysyi miksi hän ei saa. Tuo 5 v. oli lopulta niin koukussa sarjaan, että paria vuotta myöhemmin kysyi jopa kylässä ollessaan kesken kaverin synttäreiden... *hei voitaiks me katsoa se, kun se tulee nyt* ... joo, ei voitu.

Minua on ylipäätään pitkään jo ihmetyttänyt, kuka enää ko. sarjaa katsoo, siis aikuisista varsinkaan. Näyttelijasuoritukset ovat niin surkean kömpelöitä, että erään tuttuni sanoin "on jo lahjakkuutta osata näytellä niin huonosti", ja juoneenkäänteissä ei ole enää pitkään aikaan ollut järjen häivääkään. Käsikirjoittajat tuntuvat luulevan, että mitä likaisempi ja sairaampi juttu tapahtuu, sitä mielenkiintoisempi sarja. Päinvastoin, epäuskottava kauhutarina toisensa perään ei kiinnosta katsojia. Seurasin itsekin sarjaa ennen, nyt kun joskus vilkaisen sitä pätkän, se tuntuu lähinnä naurettavalta.

Minua on ylipäätään pitkään jo ihmetyttänyt, kuka enää ko. sarjaa katsoo, siis aikuisista varsinkaan. Näyttelijasuoritukset ovat niin surkean kömpelöitä, että erään tuttuni sanoin "on jo lahjakkuutta osata näytellä niin huonosti", ja juoneenkäänteissä ei ole enää pitkään aikaan ollut järjen häivääkään. Käsikirjoittajat tuntuvat luulevan, että mitä likaisempi ja sairaampi juttu tapahtuu, sitä mielenkiintoisempi sarja. Päinvastoin, epäuskottava kauhutarina toisensa perään ei kiinnosta katsojia. Seurasin itsekin sarjaa ennen, nyt kun joskus vilkaisen sitä pätkän, se tuntuu lähinnä naurettavalta.

Kummasti vain tuntuu jokainen jakso olevan viikosta toiseen TOP 10:n joukossa suosituimpien ohjelmien listalla Finnpanelin tutkimuksissa.

Meillä ei katso kukaan enkä antaisikaan lasten katsoa. Ei ole lastenohjelma ja osoittaa niiden vanhempien välinpitämättömyyttä jotka tuota roskaa antaa lastensa katsoa. Samat vanhemmat varmaan jotka antaa kiellettyjä pelejäkin pelata. Tulevaisuus sen sitten näyttää mitä häirikköjä näistäkin tulee...

[QUOTE="vieras";27671545]Kummasti vain tuntuu jokainen jakso olevan viikosta toiseen TOP 10:n joukossa suosituimpien ohjelmien listalla Finnpanelin tutkimuksissa.[/QUOTE]
Se että jotkut suomalaiset juntit katsoo tota roskaa ei paranna näyttelijäsuorituksia eikä juonta tippaakaan

Alkuperäinen kirjoittaja äippärf;27589279:
Ei katso ala-aste ikäiset lapset, ovat kyllä jo tuohon aikaan nukkumassakin.

Meneekö teillä lapset nukkumaan jo seitsemältä :O

Meillä ei katso ekaluokkalainen. Tai katsoisi, mutta ei anneta katsoa. Yrittää vedota siihen, että äidinkin luona saa katsoa, mutta emme anna täällä isän luona katsoa.

Mun mielestä ikärajaksi sopii 12 v, aina - ei vaan erikoisjaksoissa.

Yhteistyössä