miten nuo tyttölapset voi olla niin kateellisia toisilleen

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
ilmenee hyvin näiden tyttöjen kesken, jotka ratsastaa.
-jos toisen tytön ratsastus menee hyvin, niin muut vetoo siihen, että sulla oli kiltti hevonen tai jotain, vahingossakaan ei sanota, etää olet hyvä ratsastaja
-jos toinen tippuu hevosen selästä, löytyy se vika taatusti siitä, että ratsastaja on tehnyt jotain väärin
- jos toinen pääsee leirille, niin toinen sanoo, että mun leiripä on lähempänä kuin sun leiri, etten jaksais ainakaan otottaa kolmee kuukautta. mieluummin odotan sen kaks viikkoa vaikka leirini kestää vain kolme päivää ja sillä viikon jonka leiriin on vielä kauemmin jäljellä
-nokka pitkällä kytitään kentän reunalla kun toinen ratsastaa ja heti ollaan sanomassa virheistä, ei hyvälä huomauttaen, vaan sormella ivallisesti osoittaen jne.

silti ollaan hyviä ystäviä keskenään, mikä tientenkin on tärkeintä, että se ystävyys säilyy kaikesta huolimatta

mie oon ymmärtän et jos ratsastaja vaik putoo, et se on sama ku kävis joku vahinko auton kanssa, käyttäjä virhe.

ja eiks se o akkojen tehtävä, olla vähän mysteerisii?

Sama ilmenee jo 4-5vuotiailla pph-ryhmässä.
"Säkö sait noi? Mun äiti ostaa mulle kans tuommoset."
"Munpa äiti ostaa siihen lisäksi vielä tämmöset."

Ollaan NIIIIIIN kateellisia toisen vaatteista, ja tavaroista. Tuntuu välillä, et oma tyttö oikein kääntää veistä haavassa, kun kaikki hänen tavarat on näkysällä, ja niitä voi hoitolapsille esitellä... :kieh: (Tässä parhaillaan opetellaan ryhmässä semmosta, kuin iloitsemista toisen puolesta )

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
mie oon ymmärtän et jos ratsastaja vaik putoo, et se on sama ku kävis joku vahinko auton kanssa, käyttäjä virhe.

ja eiks se o akkojen tehtävä, olla vähän mysteerisii?
niin naiset on kuin kanalauma :laugh: :laugh: , no hevonen on lauma eläin ja kun yks hepo ringissä säikähtää, niin sitten säikähtää kaikki muutkin hevoset yleensä ja sillo voi lentää kenttään, vaikka itse ei olis tehnyt mitään. neidin edellisellä tunnilla oli näin sattunut taas vaihteeksi ja neljästä ratsastajasta oli kolme tullut kenttään.

Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:
-jos toisen tytön ratsastus menee hyvin, niin muut vetoo siihen, että sulla oli kiltti hevonen tai jotain, vahingossakaan ei sanota, etää olet hyvä ratsastaja
-jos toinen tippuu hevosen selästä, löytyy se vika taatusti siitä, että ratsastaja on tehnyt jotain väärin
- jos toinen pääsee leirille, niin toinen sanoo, että mun leiripä on lähempänä kuin sun leiri, etten jaksais ainakaan otottaa kolmee kuukautta. mieluummin odotan sen kaks viikkoa vaikka leirini kestää vain kolme päivää ja sillä viikon jonka leiriin on vielä kauemmin jäljellä
-nokka pitkällä kytitään kentän reunalla kun toinen ratsastaa ja heti ollaan sanomassa virheistä, ei hyvälä huomauttaen, vaan sormella ivallisesti osoittaen jne.

silti ollaan hyviä ystäviä keskenään, mikä tientenkin on tärkeintä, että se ystävyys säilyy kaikesta huolimatta

Selvästi kasvamassa tulevia palstamammoja :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:

Mäkin ajattelin et kuin se nyt meitä noin tytöttelee :D

Osaa ne "aikuisetkin".Meitä oli entisellä työpaikalla noin 30, 20-30-vuotiasta naista ja voi jeesus sitä joka päivästä "me ostettiin just 200 neliöinen omakotitalo" "ai niin pieni,meidän talo on 300 neliöinen".... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja misStar:
Osaa ne "aikuisetkin".Meitä oli entisellä työpaikalla noin 30, 20-30-vuotiasta naista ja voi jeesus sitä joka päivästä "me ostettiin just 200 neliöinen omakotitalo" "ai niin pieni,meidän talo on 300 neliöinen".... :kieh:
niin pikku tytöistä kasvaa niitä aikuisia kateellisia akkoja :laugh: :laugh: minkä nääs nuorena oppii sen vanhana taitaa

Alkuperäinen kirjoittaja Nöf nöf täti:
Onneksi on vain poikia :D :saint: ja asutaan täällä maalla, kait silläkin on vaikutusta...
mekin asutaan maalla ja mulla on viisi poikaa ja yks tyttö. ja pojat on ihan erilaisia. mä äsken sanoin mun tytölle, että mä tuolle mummon murulle alan tolkuttaa heti kun se alkaa ymmärtää, ettei sorru hevosiin ja ratsastamaan, koska usein tulee olemaan paha mieli toisten sanomisten takia. vaikka muutenhan ratsastaminen onkin oivallinen harrastus

Niin ja mun kotipaikka on maalla ja hevoset on näitä, ottakaa tämä teille asumaan tai menee makkaraksi hevosia (jostain syystä ihmiset pitää meidän kotia eläintarhana jonne saa tuoda hevoset, lampaat ja vuohet sitten kun ihmiset (tai niiden tyttäret) tylsistyy niitä ite hoitamaan). Tämäkin mun pikkusiskon hevonen oli sellainen että oli alunperin jonkun ratsastustallin tuntiponi johon joku tyttö ihastui niin että halusi sen itselleen, tyttö kasvoi isoksi ja ponista katosi mielenkiinto, poni tuli meille siinä vaiheessa kun jäljellä ei ollut kuin luuta ja paskaista nahkaa. Hyvä hevonen siitä kuitenkin tuli kun kuntoon hoidettiin.

Minäkin heti ajattelin, että tuollasta se on osalla ihan aikuisillakin :| Aina välillä huomaa työelämässä, että kun joku on pärjännyt hyvin niin sanallakaan ei kehuta vaan sanotaan, että tuo nyt olikin niin helppo juttu jne. (väitetään, että on vain tuuria). Sitten jos epäonnistut, niin tottakai se on tekijästä kiinni eikä tuurista.. Mutta ite ainakin yritän tuollaset kommentit päästää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos =) Huomaapahan ainakin heti, että näiden ihmisten kanssa en halua hengailla muuta kuin pakolliset jutut töissä.. Onneksi sitä löytyy niitä toisenlaisiakin ihmisiä, jotka osaa kannustaakin ja kehua, jos sille on aihetta =) Ja osaa nähdä asioista aina sen hyvän puolen eikä aina vaan sitä negatiivista.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Taitaa olla tulevia palstalaisia vain :whistle:

Naiset nyt vain ovat luonnostaan ilkeitä, itsekkäitä ja pahansuopaisia.

Näkeehän sen täältä palstaltakin tosiaan.

Palstoilla, joissa miehet kirjoittavat, vallitsee aivan erilainen ilmapiiri...

Yhteistyössä