K
Kyllästyttää
Vieras
Varmaan teillä muillakin Elleillä on samanlaisia kokemuksia: mies haluaa seksiä enemmän kuin itse. Tuntuu, ettei jaksaisi aina itse. Olen fyysisesti väsynyt työstä ja pikkulapsen hoitamisesta vapaalla. Toivoisin, että yhteistä hyvää parisuhteessa olisi muutakin kuin seksi, mutta meillä aletaan luisumaan siihen perinteiseen asetelmaan: mies makaa illat sohvalla telkkarin ääressä, ei keskustele, häntä ei saa häiritä, aina on joku tärkeä ohjelma menossa. Kotitöihin hän osallistuu pyynnöstä, tosin ensin aina kiroten, kun hänen pitää jättää TV. Olen jopa joskus ehdottanut, että pidettäis kerran viikkoon ilta ilman TV:tä, mutta ei siitä mitään ole tullut. Ja kun nukkumaan menon aika koittaa ja olen huolehtinut pikkulapsen iltapalan, pesun, iltasadut ym., minulta pitäisi aina löytyä seksihaluja. Ja ellei niitä löydy, hän siirtyykin työhuoneeseen nukkumaan.
Ymmärrän, että seksi on osa hyvää parisuhdetta, ellei toisin ole yhteisesti sovittu, mutta kyllä sitä toivoisi toiselta osapuolelta jotain muutakin kiinnostusta yhteiseen elämään.
Kommentteja ja vinkkejä niin seksi- kuin TV-ongelmankin suhteen otetaan vastaan!
Ymmärrän, että seksi on osa hyvää parisuhdetta, ellei toisin ole yhteisesti sovittu, mutta kyllä sitä toivoisi toiselta osapuolelta jotain muutakin kiinnostusta yhteiseen elämään.
Kommentteja ja vinkkejä niin seksi- kuin TV-ongelmankin suhteen otetaan vastaan!