Miten nuo miehet jaksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyllästyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyllästyttää

Vieras
Varmaan teillä muillakin Elleillä on samanlaisia kokemuksia: mies haluaa seksiä enemmän kuin itse. Tuntuu, ettei jaksaisi aina itse. Olen fyysisesti väsynyt työstä ja pikkulapsen hoitamisesta vapaalla. Toivoisin, että yhteistä hyvää parisuhteessa olisi muutakin kuin seksi, mutta meillä aletaan luisumaan siihen perinteiseen asetelmaan: mies makaa illat sohvalla telkkarin ääressä, ei keskustele, häntä ei saa häiritä, aina on joku tärkeä ohjelma menossa. Kotitöihin hän osallistuu pyynnöstä, tosin ensin aina kiroten, kun hänen pitää jättää TV. Olen jopa joskus ehdottanut, että pidettäis kerran viikkoon ilta ilman TV:tä, mutta ei siitä mitään ole tullut. Ja kun nukkumaan menon aika koittaa ja olen huolehtinut pikkulapsen iltapalan, pesun, iltasadut ym., minulta pitäisi aina löytyä seksihaluja. Ja ellei niitä löydy, hän siirtyykin työhuoneeseen nukkumaan.

Ymmärrän, että seksi on osa hyvää parisuhdetta, ellei toisin ole yhteisesti sovittu, mutta kyllä sitä toivoisi toiselta osapuolelta jotain muutakin kiinnostusta yhteiseen elämään.

Kommentteja ja vinkkejä niin seksi- kuin TV-ongelmankin suhteen otetaan vastaan!

Minä olen ollut joka suhteessa se halukkaampi osapuoli,mun halut ei vähene pitkässäkään suhteessa,väsymyksen tms vuoksi.Ja olen siis nainen.En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa antaa kun ei se värkki siitä kulu ja sen ajanhan voi ottaa melki mistä tahansa pois jos ei lapsia ole.Välillä "hieman" rasittaa,mutta pettämäänkään en ala.Muuta hellyyttä meillä on kyllä on ihan tarpeeks.

Ja ellei niitä löydy, hän siirtyykin työhuoneeseen nukkumaan. "

Elätkö oikeasti tuollaisen tyypin kanssa? miten sä voit silti vielä antaa sille pimpsaa?????
siis kostaa tolleen että menee työhuoneeseen nukkumaan kun ei saa nussia? hyi helvetti mikä ällö mies sulla YOK!

Potkisin kyllä tuollaisen ällön pellolle ja alottaisin elää omaa ihanaa elämä YKSIN!

onko sulla kaikki kotona kun hyväksyt tuollaista paskamaista käytöstä?
voi veljet sentään teitä naisia...

Alkuperäinen kirjoittaja selkärankaa puuttuu:
Ja ellei niitä löydy, hän siirtyykin työhuoneeseen nukkumaan. "

Elätkö oikeasti tuollaisen tyypin kanssa? miten sä voit silti vielä antaa sille pimpsaa?????
siis kostaa tolleen että menee työhuoneeseen nukkumaan kun ei saa nussia? hyi helvetti mikä ällö mies sulla YOK!

Potkisin kyllä tuollaisen ällön pellolle ja alottaisin elää omaa ihanaa elämä YKSIN!

onko sulla kaikki kotona kun hyväksyt tuollaista paskamaista käytöstä?
voi veljet sentään teitä naisia...

Olen yhden pitkän avioliiton katsonut miestä, jolla oli paljon enemmänkin näitä huonoja puolia minun mielestäni. Meillä kaikilla on huonoja puolia, joita toinen ei voi hyväksyä, pitää vain tietää tehdä itselle selväksi, mitä hyväksyy ja mitä ei. En varmasti ole itsekään kaikista helpoin tyyppi elämänkumppanina. Pettämisen suhteen esim. olen täysin ehdoton. Kerran eronneena kynnys uuteen (avo)eroon on paljon matalampi. Toisaalta jos ei pysty hyväksymään kumppanissa mitään itse negatiivisena näkemäänsä, on parempi pysytellä sinkkuna. Olin muutaman vuoden sinkkuna, ja näin kyllä mitä niillä markkinoilla on tarjolla. Minustakin on hyvin loukkaavaa, että mies siirtyy toiseen huoneeseen nukkumaan, kai hän kuvittelee kostavansa minulle, mutta on siinä sekin etu, että saan nukkua rauhassa tarvitsematta heräillä todella hirveään kuorsaukseen pitkin yötä (ehkäpä yksi syy jatkuvaan väsymykseeni). Miehen positiiviset ominaisuudet painavat kuitenkin ainakin toistaiseksi vaa'assa enemmän varsinkin kun olen nähnyt mitä se huono parisuhde todella voi olla.

Ei seksin pidä mitään kaupankäyntiäkään olla tyyliin tee kotitöitä niin palkitsen sinut seksillä. Aloittajan pitää nyt pysähtyä miettimään omaakin osuuttaan. Riitelemällä ei saa mitään hyvää aikaan. Puhu suoraan, mutta kauniisti, että tarvitset apua kotitöihin ja lapsen hoitamiseen.Jos tuo televisio on niin iso ongelma monessa perheessä, niin miksei luovuta koko toosasta. Hyvin pärjää ilmankin.
Seksillä saa helposti loukattua toista ja niin on käynyt miehellesikin. Sinua ei huvita ja mies haluaa. Eihän sitä ole pakko sekstata illalla väsyneenä, vaan aikaa siihen löytyy kyllä muulloinkin.
En oikein ymmärrä sitäkään, että seksin pitäisi sujua, jos muu elämä mättää. Ehkä miehillä on niin, että kun saa tarpeeksi, on muutkin asiat kunnossa, mutta naisilla lienee toisin päin.

Hyi helvetti mikä ukko!Jätä se, äläkä tyydy tuommoiseen jätejoonakseen!Siis pillua pitää saada, vaikka kotityöt ei maistu? Yhdessä pitää hoitaa hommat, eihän siitä muuten mitään tule!Ei ihme että ei nainnit sinulle maista.Kehtaa vielä suuttua!

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästyttää:
Varmaan teillä muillakin Elleillä on samanlaisia kokemuksia: mies haluaa seksiä enemmän kuin itse. Tuntuu, ettei jaksaisi aina itse. Olen fyysisesti väsynyt työstä ja pikkulapsen hoitamisesta vapaalla. Toivoisin, että yhteistä hyvää parisuhteessa olisi muutakin kuin seksi, mutta meillä aletaan luisumaan siihen perinteiseen asetelmaan: mies makaa illat sohvalla telkkarin ääressä, ei keskustele, häntä ei saa häiritä, aina on joku tärkeä ohjelma menossa. Kotitöihin hän osallistuu pyynnöstä, tosin ensin aina kiroten, kun hänen pitää jättää TV. Olen jopa joskus ehdottanut, että pidettäis kerran viikkoon ilta ilman TV:tä, mutta ei siitä mitään ole tullut. Ja kun nukkumaan menon aika koittaa ja olen huolehtinut pikkulapsen iltapalan, pesun, iltasadut ym., minulta pitäisi aina löytyä seksihaluja. Ja ellei niitä löydy, hän siirtyykin työhuoneeseen nukkumaan.

Ymmärrän, että seksi on osa hyvää parisuhdetta, ellei toisin ole yhteisesti sovittu, mutta kyllä sitä toivoisi toiselta osapuolelta jotain muutakin kiinnostusta yhteiseen elämään.

Kommentteja ja vinkkejä niin seksi- kuin TV-ongelmankin suhteen otetaan vastaan!

Ei toi välttämättä ole mikään "perinteinen asetelma". Meillä mies ei katso telkkaa ollenkaan, eikä katsonut edellinenkään mieheni. Hän tosin painoi yrittäjänä iltamyöhään töitä eikä siksi ollut perheen arjessa mukana.

Toisella kierroksella osasin olla sen verran viisas, että otin miehekseni virkamiehen, jonka työpäivä päättyy klo 15-16 ja koko ilta on vapaata + pitkät lomat viettää yhdessä.

Seksiä voitte harrastaa vaikka aamuisin. Pistäkää kellot soimaan ennenkuin lapsi herää. Tai alkuillasta (kun puhtia vielä riittää) lapsi lastenohjelmien ääreen ja sulkeudutte jonnekkin.

Yhteistyössä