Miten nuo markettien keräykset nyt oikeen menee?

Taevahan Tosi

Aktiivinen jäsen
28.01.2008
11 227
2
38
*ihan sekaisin* Siis onko tuo nyt alkava pussilakana keräys vaan k-supermarketin juttu ja mikä se mariskooli juttu on? Siis onko joka kaupalla jo omat keräilyt vai mitä ihmettä? :o :snotty: *ei ymmärrä, ei* :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
*ihan sekaisin* Siis onko tuo nyt alkava pussilakana keräys vaan k-supermarketin juttu ja mikä se mariskooli juttu on? Siis onko joka kaupalla jo omat keräilyt vai mitä ihmettä? :o :snotty: *ei ymmärrä, ei* :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja ppppppppppp:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:

Mulle ei ole edes sitä uusinta lehteä tullut ja nuo sivut on niin syvältä etten saanu mitään selvää mistään :headwall: :/

Alkuperäinen kirjoittaja äipykkä:
Mun mielestä Mariskoolit on nyt K-lähikaupoissa, eli niissä kaikki pienimmissä kyläkaupoissa ja K-marketeissa. Ei K-supermarketeissa eikä Citymarketeissa.

ahaa, onkohan tuo pussilakana juttu sitten niissä isoissa, vai oikeesti vaan supermarketeissa?

Ihana tuo Marimekko lakana kampanja :) Haluan ne punaiset kaivo lakanat itselleni synttärilahjaks :P Kerranki vara ostaa kun saa nyt merkeillä sit puoleen hintaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Köyhä mutten niin köyhä:
Ihana tuo Marimekko lakana kampanja :) Haluan ne punaiset kaivo lakanat itselleni synttärilahjaks :P Kerranki vara ostaa kun saa nyt merkeillä sit puoleen hintaan :D

Minä haaveilin niistä sinisistä :D Ne punasetkin olis kivat mutta ehkä hiukka liian punaset miehen makuun. mutta en vaan nyt ota selvää missä kaikkialla tuo keräys on ja montako niitä merkkejä tarvii.

Eli Pieniä Mariskooleja saa kerättyä K-Extrasta ja K-Marketista.Kaivo-pussilakanat ovat kerättävissä K-Supermarketeissa.K-Citymarketissa oli tyynyjä ja muistaakseni peittoja kerättävissä.

Yhteistyössä