V
vierailija
Vieras
Mun on vielä tosi ällön löllöt mutta käyn salilla. Kauankohan menee että ne ei ole enää hyytelöä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos teet tosissasi töitä niin kolmessa kuukaudessa alkaa tulla tulosta. Tosissasi tarkoittaa muutakin treeniä päivittäin kun salilla.Mun on vielä tosi ällön löllöt mutta käyn salilla. Kauankohan menee että ne ei ole enää hyytelöä?
Onko sulla kokemusta reisien kiinteyttämisestä vai haluatko vain masentaa ap:ta?Jos teet tosissasi töitä niin kolmessa kuukaudessa alkaa tulla tulosta. Tosissasi tarkoittaa muutakin treeniä päivittäin kun salilla.
Eli reisiä pitää laihduttaa?Se on ruokailusta kiinni.
No harvemmin se läski kiinteytyy.Eli reisiä pitää laihduttaa?
Jos vain reisiä haluaa treenata niin aloittaisin mielummin pyöräilyn.No harvemmin se läski kiinteytyy.
Moi Lispe <3Jos haluat nopeita tuloksia niin
jät hiilarit pois tai vähennä radikaalisti. Muutama päivä ketuttaa, väsyttää ja saattaa pääkin olla kipeä, mutta sitten on viekkarit kärsitty ja läski löhtee.
Tarkemmin ottaen vähennät hiilaria, rasvaa ja sokeria.Jos haluat nopeita tuloksia niin
jät hiilarit pois tai vähennä radikaalisti. Muutama päivä ketuttaa, väsyttää ja saattaa pääkin olla kipeä, mutta sitten on viekkarit kärsitty ja läski löhtee.
Kasvisrasvat (rypsi/rapsi ym öljyt/margariinit sun muut), niitä ei pidä kenenkään syödä, ikinä!Tarkemmin ottaen vähennät hiilaria, rasvaa ja sokeria.
Punttitreeniä lisää vaan niin että tuntuu. Rikot ne lihakset kunnolla ja vedät prodet ja palaudut KUNNOLLA! Sitten uusiks.Eli se hytisevä on vain läskiä? Mutta jos sen ottaa pois niin minulle ainakin jää todella laihat tikkukoivet! Sehän näyttää pahaltaApua mitä teen??? Nyt reidet ja jalat on hyvän näköiset vaikka farkuissa. Uimapuvussa taas inhottavat, hytisee, tutisee ja selluliitti väpättää.
Itse en noudattaisi noita neuvoja varmistamatta niitä muuta kautta. Lispen hörhöilyt on aika tuttuja täällä.Kasvisrasvat (rypsi/rapsi ym öljyt/margariinit sun muut), niitä ei pidä kenenkään syödä, ikinä!
Eläinperäiset rasvat ok.
Esim. villilohi on tosi hyvä syödä. Rasva pitää kylläisenä. Riittävä rasva ja proteiini hyvä, sokeri ja kasvirasvat/öljyt paha.
Äläpä kirjoittele pehmosia.Itse en noudattaisi noita neuvoja varmistamatta niitä muuta kautta. Lispen hörhöilyt on aika tuttuja täällä.
Olet hörhöillyt niin paljon ettei kenenkään kannata noudattaa neuvojasi.Äläpä kirjoittele pehmosia.
Kyllä varmaan suurin osa tietää kasvisöljyjen haitallisuudesta, etkö sinä tiedä?Olet hörhöillyt niin paljon ettei kenenkään kannata noudattaa neuvojasi.
Saat toki olla mitä mieltä haluat mutta Lispe on yksi arvostetuimmista kirjoittajista täällä. Deal with it.Olet hörhöillyt niin paljon ettei kenenkään kannata noudattaa neuvojasi.
Olen vetänyt kahta liikuntaryhmää ja sen lisäksi käynyt itse stepissä. Ajoin päivässä 21 km fillarilla ja kiskoin soutulaitetta 25 min päivässä. Kolmessa kuukaudessa työ alkoi näkymään.Onko sulla kokemusta reisien kiinteyttämisestä vai haluatko vain masentaa ap:ta?
Mitäkö teet? Laihdutat läskin ja rakennat tilalle lihasta. Lopputuloksena ympärysmitta on sama tai vähän pienempi, mutta näyttää paremmalta.Eli se hytisevä on vain läskiä? Mutta jos sen ottaa pois niin minulle ainakin jää todella laihat tikkukoivet! Sehän näyttää pahaltaApua mitä teen??? Nyt reidet ja jalat on hyvän näköiset vaikka farkuissa. Uimapuvussa taas inhottavat, hytisee, tutisee ja selluliitti väpättää.