Miten nopeesti reidet kiinteytyy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos haluat nopeita tuloksia niin
jätä hiilarit pois tai vähennä radikaalisti. Muutama päivä ketuttaa, väsyttää ja saattaa pääkin olla kipeä, mutta sitten on viekkarit kärsitty ja läski lähtee sellaista vauhtia että!

Eli se hytisevä on vain läskiä? Mutta jos sen ottaa pois niin minulle ainakin jää todella laihat tikkukoivet! Sehän näyttää pahalta😂 Apua mitä teen??? Nyt reidet ja jalat on hyvän näköiset vaikka farkuissa. Uimapuvussa taas inhottavat, hytisee, tutisee ja selluliitti väpättää.

Tarkemmin ottaen vähennät hiilaria, rasvaa ja sokeria.
Kasvisrasvat (rypsi/rapsi ym öljyt/margariinit sun muut), niitä ei pidä kenenkään syödä, ikinä!
Eläinperäiset rasvat ok.
Esim. villilohi on tosi hyvä syödä. Rasva pitää kylläisenä. Riittävä rasva ja proteiini hyvä, sokeri ja kasvirasvat/öljyt paha.

Eli se hytisevä on vain läskiä? Mutta jos sen ottaa pois niin minulle ainakin jää todella laihat tikkukoivet! Sehän näyttää pahalta😂 Apua mitä teen??? Nyt reidet ja jalat on hyvän näköiset vaikka farkuissa. Uimapuvussa taas inhottavat, hytisee, tutisee ja selluliitti väpättää.
Punttitreeniä lisää vaan niin että tuntuu. Rikot ne lihakset kunnolla ja vedät prodet ja palaudut KUNNOLLA! Sitten uusiks.

Kasvisrasvat (rypsi/rapsi ym öljyt/margariinit sun muut), niitä ei pidä kenenkään syödä, ikinä!
Eläinperäiset rasvat ok.
Esim. villilohi on tosi hyvä syödä. Rasva pitää kylläisenä. Riittävä rasva ja proteiini hyvä, sokeri ja kasvirasvat/öljyt paha.
Itse en noudattaisi noita neuvoja varmistamatta niitä muuta kautta. Lispen hörhöilyt on aika tuttuja täällä.

• Vau!
Reactions: Lispetti
Onko sulla kokemusta reisien kiinteyttämisestä vai haluatko vain masentaa ap:ta?
Olen vetänyt kahta liikuntaryhmää ja sen lisäksi käynyt itse stepissä. Ajoin päivässä 21 km fillarilla ja kiskoin soutulaitetta 25 min päivässä. Kolmessa kuukaudessa työ alkoi näkymään.
Onko ap harrastanut liikuntaa yleensä eli onko reisien rasvassa kyse läskistä, joka on liikkumattomuuden takia kertynyt reisiin vai selluliitista?

Mitäkö teet? Laihdutat läskin ja rakennat tilalle lihasta. Lopputuloksena ympärysmitta on sama tai vähän pienempi, mutta näyttää paremmalta.

Käytä kaikki tilaisuudet hyväksi, eli kun kuljet portaita (ei todellakaan hissiä, ja jos on pari kauppakassia niin aina parempi) niin keskity käyttämään reisi- ja pakaralihaksia. Kävele aina vähän pidempää kautta, vähän hankalampaa reittiä, kyykkää tai kuntopyöräile kun katsot telkkaria, nouse varpaille kun kokkaat tai peset hampaita, jne. Liikuntaa voi lisätä moneen paikkaan ilman että se vie juurikaan aikaa.

Uusimmat

Yhteistyössä