Miten nopeasti paino pudonnut imettäessä?

• Viestiketjun aloittaja piltsu
  • Ensimmäinen viesti
Itselle tuli raskausaikana painoa lisää noin 18 kiloa :\| Laitokselle jäi suurin osa ja viisi kiloa jäi sen jälkeen ylimääräistä. Imetin tasan 5 kuukautta ja loppupaino tuona aikana lähti sekä 5 kiloa ylimääräistä!! Eli nyt painan kilon ihannepainon alapuolella :D

Ekassa tuli 20kg, josta 10kg jäi synnärille (vauva tuli kyllä mukanani kotiin ) ja toiset 10kg lähti itsestään 3kk:ssa.
Toisesta tuli 11kg, niistä 9kg jäi synnärille ja parin kuun päästä olin lähtöpainoa 2kg hoikempi. :D

Esikoisen jälkeen oli lähtöpainossa alle viikossa ja parin viikon päästä laihtunut 2-3 kg alle lähtöpainon. Keskimmäisen jälkeen olin lähtöpainossa myös viikon päästä, mutta en sentään laihtunut. Kuopuksen jälkeen meni 3-4 kk ennenkuin olin lähtöpainossa, mutta pahemmin ei ole kolmessa vuodessa (kuopus nyt siis kohta 3v) paino heilahdellut eli tyytyväinen olen. :)

Elviira harmaana
Onpa lohduttavaa lukemista. Mulla tuli raskauden aikana kiloja 18 kiloa, synnärille jäi ainoastaan neljä kiloa. Nyt kotona toista vuorokautta ja oma vaaka näyttää eri tavalla kuin sairaalassa. Mulle ruoka maittaa nyt kotona liiankin hyvin.
Mietin, että syönkö niin, että paino ei lähdekkään laskuun :(

Esikoista kun en imettänyt ollenkaan ja painonpudotus oli silloin kuitenkin huomattavasti vaikeampaa.

Yhteistyössä