Miten nopeasti kengät menee rikki? Kahdet kengät taas hajosi.

Tässä kengät, Pura Lopezin, joten ei olleet ihan halvat. Nahkapohjat. Näitä käytetty yhden kerran vasta, tosin oli kengät kovilla, kun kävelty kirkosta kivitietä läheiselle juhlapaikalle (600m). Naisia kyllä pitäisi varoittaa maalaishäiden kiviteistä, siinä on stilettokorot kovilla. Varsinkin kun yleensä ainakaan itse kaupunkilaisjunttina en ole valmistunut kävelemään kiviteitä juhlissa.

Kengät siis halkesivat tuosta nahan ja pohjan välistä. Ei siis merkkikään tai käsintehty takaa mitään laatua.






Tässä sitten Andiamon "halpiskengät" muistaakseni 30e. Käytetty varmaan 20 kertaa, noin 2kk vanhat. Tuo pohja sitten hajosi ihan totaalisesti tuota koron paikalta.





Jaaha, ja siis taas katosi 200e taivaan tuuliin.
 
[QUOTE="vieras";26522496]No miksi ihmeessä et palauta niitä?[/QUOTE]

Kappas kun liike ilmoitti, etteivät he ole varmoja, että palauttavat/vaihtavat.
Heille ei voi edes lähettää spostia, jossa olisi kuva kengistä. Matka julkisilla ko. liikkeeseen kestää 4h meno-paluu. Ehkä pääsen paikelle joskus kesän lopussa...
 
Kappas kun liike ilmoitti, etteivät he ole varmoja, että palauttavat/vaihtavat.
Heille ei voi edes lähettää spostia, jossa olisi kuva kengistä. Matka julkisilla ko. liikkeeseen kestää 4h meno-paluu. Ehkä pääsen paikelle joskus kesän lopussa...
Heitä voi muistuttaa kuluttajansuojalaista. Olen samaa mieltä että tuollaista ei saa tapahtua kyllä ekalla käyttökerralla. Se että esim nahkapohja ei olisi tykännyt kivikossa kävelystä olisi varmaan ollut eri juttu, mutta nuohan hajosivat ihan eri paikasta.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"vieras"
Heitä voi muistuttaa kuluttajansuojalaista. Olen samaa mieltä että tuollaista ei saa tapahtua kyllä ekalla käyttökerralla. Se että esim nahkapohja ei olisi tykännyt kivikossa kävelystä olisi varmaan ollut eri juttu, mutta nuohan hajosivat ihan eri paikasta.
Näyttää siltä, että tuossa rikkonaisessa kohdassa on pieniä kiviä sisällä, voi olla, että sora on sen hajottanut. Tuollaisia kenkiähän ei ole tarkoitettu kivitiellä kävelyyn, nahkapohjaiset on tarkoitettu lähinnä sisäkäyttöön. Voi olla rajatapaus, että katsotaanko tuo vääränlaiseksi käytöksi, jonka seurauksena kengät on hajonneet.
 
"a.p"
Jos ei muistutus riitä niin ota yhteyttä sinne kuluttajasuojaan. He kyl sit hoitaa asian sun puolesta.
Ei se ihan niin mene. Olen sinne viimeksi ollut yhteydessä just viime viikolla liittyen erääseen nettikauppaan. Ensiksi pitää sovitella asiaa itse kauppiaan kanssa ja sit vasta jos ei auta, pyytää apuja.

En tiedä, onko liikaa vaadittu, että sinne liikkeeseen on ihan oikeasti pakko mennä. Jos ei olekaan tuotteessa virhettä, niin siinä menee aikaa ja rahaa taas matkustamiseen.
 
[QUOTE="a.p";26524327]Ei se ihan niin mene. Olen sinne viimeksi ollut yhteydessä just viime viikolla liittyen erääseen nettikauppaan. Ensiksi pitää sovitella asiaa itse kauppiaan kanssa ja sit vasta jos ei auta, pyytää apuja.

En tiedä, onko liikaa vaadittu, että sinne liikkeeseen on ihan oikeasti pakko mennä. Jos ei olekaan tuotteessa virhettä, niin siinä menee aikaa ja rahaa taas matkustamiseen.[/QUOTE]

Jaa, mulla on kyllä hoitunut ihan noin. Ei sen kummempia asioita tarvinnut itse tehdä kun liike kieltäytyi sen yhden kerran.
 
jhj
Juu, olen kanssa todennut, että nykyään se merkki ei takaa laatua. Halvallakin saa hyvää;
itsellä oli H&M:n kitten heel flipflopit elossa viisi kesää, maksoivat 9.90€ ja päivittäin käytin.
 

Yhteistyössä