Miten nopeasti käynnistyi kalvojen puhkaisusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karhurouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

karhurouva

Jäsen
27.02.2007
956
0
16
Kuinka nopeasti vauva sitten syntyi?

Jännittää ensi viikon käynnistys, pelkään että menee taas monta monta päivää jos vain lääkkeillä yritetään. Mutta jos onkin hyvä tilanne ja voidaan puhkaista kalvot, niin kannattaako varautua siihen että alkaa nopeastikin tapahtua? Ressailen miehen mukaan tuloa, kun haluan että on lasten kanssa kotona siihen asti kun on tosi kyseessä, mutta sillä ei ole ajokorttia eli on sitten kyytien varassa kun lähtö tulee :/ Eli ennustajia ei tarvitse olla, mutta kiva olisi kuulla miten muilla on sujunut!

Multa ei ole koskaan puhkaistu kalvoja, mutta kuopus käynnistettiin cytotecilla. Käynnistys meni kivasti, se kone ei koskaan rekisteröinyt ainuttakaan supistusta (tuntuikin tosi kivuttomalta), vesien mentyä kesti 1h 11min, että vauva ulkona, ponnistusosuus vei 2 minsaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Multa ei ole koskaan puhkaistu kalvoja, mutta kuopus käynnistettiin cytotecilla. Käynnistys meni kivasti, se kone ei koskaan rekisteröinyt ainuttakaan supistusta (tuntuikin tosi kivuttomalta), vesien mentyä kesti 1h 11min, että vauva ulkona, ponnistusosuus vei 2 minsaa.

Oho, nopeasti toimi sulla! Mulla laitettiin cytotecia viimeksi ke aamusta la aamuun 4h välein eikä käynnistynyt :/

Alkuperäinen kirjoittaja JabbaTheHut:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:

Oho, nopeasti toimi sulla! Mulla laitettiin cytotecia viimeksi ke aamusta la aamuun 4h välein eikä käynnistynyt :/

Toivottavasti nyt menis helpommin. Mun alkutilanne oli se, että kaikki paikat olivat ihan kiinni ja jumissa, rv 41+4. Mulla tais auttaa myös niiden laittama vesiperäruiske. Inhottavahan se on, mutta ei se ota, jos ei annakaan?

1. kalvojen puhkaisu - ei mitään, tippa käteen ja n. 10h kärvistelyä, 2. supisteli jo valmiiksi kalvot ja n. 1h ja valmista :D 3. ei merkkiäkään tulosta, mut sen verran kohdunsuu auki kuin uudelleen synnytäjällä yleens on - kalvot, tippa käteen ja 5 tuntia syntymään, 4. sama tilanne kuin kolmosesta aikaki melko sama. Kaikki yliaika käynnistyksiä ekat 3 vk 42+jtn ja nelonen 41+ :D

Ihan rohkaisevia lukemia suurimmalla osalla nämä käynnistysajat! Mulla synnytys on kolmas, edellisestä 1v3kk eli toivon sillä olevan jotain vaikutusta asiaan. Nyt tilanne että 1cm auki, kaulaa jäljellä 2cm. Käynnistys rv 38+0 mutta menetelmä on vielä selvittämättä kun ei tiedetä kohdun tilannetta ensi viikolla :/ Jännittääää

Yhteistyössä