miten noissa lapsissa riittää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnimanni84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onnimanni84

Aktiivinen jäsen
15.10.2006
1 689
0
36
virtaa vaikka on kipeitä poika 1v11kk just veti hirmu satsit (yrjös) tonne makkarin lattialle ja sänkyynsä ja ihan normi meno jatkun kun siivoilin niitä eli tyylille uskollisesti seisoskeli meijän sängys ja jutteli siis samalla heitti (heikki) seisoo ja perää tuli äiti ivoo (siivoo)
ja kun oltii saatu uudet peti vaatteet paikoillee poika tyyväisenä takasin omaa sänkyy nukkuu
ja ihan ku mitää ei oiskaa tapahtunu
ekaa kertaa oksensi ilmeisesti meille rantautu ykätauti :x
ei mitää lempi sairastelu tapoja oo toi yrjötauti,kuumeen viel kestää
noo tää on tätä :)

niillä on duracell pupun paristot..

Samaa oon ihmetelly, miten pojalla riittää menoa, herää melkein joka aamu klo 7-8 aikoihin, menoa piisaa koko ajan sekä räpätys on että meinaa itekki jäähä toiseks, ja klo 20-21 menee nukkuus, niin tuntuu ettei pysähdy ees sängyssä :whistle:

Mä ihmettelen myös..aamulla herää ja päpätys ja touhuuminen alkaa heti ja loppuu sitten kun illalla joskus suvaitsee nukahtaa :o Ja mä olen kiukkunen aamusin ja toinen vaan päpättää vieressä kokoajan, pinna venyyyyyyyy :D

Huh, ai onks muillakin tällaista..! Meidän 1v11kk jaksaa kanssa koko päivän touhuta ja höpöttää, ei ees päikkäreitä malta nukkua...No onneks simahtaa sitten illalla hetkessä ja nukkuu putkeen 12 tuntia.

Esikoisen korkea kuume aina selättää, hän on tosi hiljainen ja äidille helppo sairastelija, lepäilee ja katsoo vaikka telkkaa tai kuuntelee satuja. Mutta. Jos erehtyy ennen nukkumaanmenoa antamaan panadolia, että lapsi saisi yön nukkua rauhassa ja kuume laskisi (siis puhutaan lähemmäs 40 kuumeesta tässä tapauksessa), niin tunnin unien jälkeen alkaa ihan sirkus! Siinä vaiheessa olisi itse täysin valmis pistämään vaan simmut kiinni, niin esikoinen painaa ja hihkuu kuin aropupu. Pronaxen ei tee tuota, mutta eipä kyllä sitten laske kuumettakaan.

Yhteistyössä