Miten noi koot oikein menee Lindexillä?

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Onko Lindexin koot jotenkin erityisen pieniä? Mä kuvittelin ostavani kasvunvaralla, kun ostin Lindexiltä autopaidan kokoa 110cm. On ihan sopiva 95cm pojalle... Ei ole liian pitkät hihat tai selkä, ainoastaa ehkä aavistuksen leveä. Yritin olla siis järkevä, kun 104cm paitojakin on käytössä muutama. Mutta mulla on varastossa pojalle Legon 104cm vaatteita ja niitä ei todellakaan kannata musta vielä ottaa käyttöön.

Vai onko siellä eroa, onko tyttöjen vai poikien puolelta vaatteet? Tää oli sellainen vihreä autopaita, jossa oli lilat resorit. Aavistuksen tyttöjen väriä siis ;)

On mustakin pienempää kokoa, ollut joka vaate mitä meillä on ollut. Ostan aina kokoo tai kahta isompia niin sit pitäs mahtua. Sama juttu mun mielestä on benettonilla, 92cm paita oli aika hyvä 80cm:lle tytölle...

Ei hitsi. Pitääköhän mun kokeilla tota toista veluur-asua heti päälle. Siinä kun on housut 104cm ja takki 110cm. Pojalle on yleensä noi 104cm housut senttitolkulla isot. Eihän tässä mitään säästöä tuu, jos nää tulee heti käyttöön ;(

Ne on tosi pieniä.

Tyttö sai joululahjaksi 92cm Lindexin vaatteita, täytyi käydä vaihtamassa, eivät nimittäin mahtuneet, vaikka esim. H&M:n bodeista menee vielä 86cm.

Muoks. varsinkin uusretrot ja Bamset.

No meillä pojalla ( 95 cm ) on käytössä 98 cm Lindexin vaatteet ja osa on jopa turhankin reilua :D

Nuo retro - paidat on naftia mallia mutta muuten tuntuu meillä ainakin koot pitävän paikkansa =)

Ne menee ihan miten sattuu; 104cm saattaa olla samankokoinen kuin 92cm tai 98cm.
86cm housut on ennemminkin kokoa 80cm, osa jopa 74cm.

Suurin osa vaatteista on siis järjestään yhtä kokoa pienemmät, toisinaan kahtakin. :/

Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:
No meillä pojalla ( 95 cm ) on käytössä 98 cm Lindexin vaatteet ja osa on jopa turhankin reilua :D

Nuo retro - paidat on naftia mallia mutta muuten tuntuu meillä ainakin koot pitävän paikkansa =)

Just noita retro vaatteita oli noi mitä ostin, jotka pieniä oli. Mäkään en ole aiemmin huomannut, että pienempiä olisi, niin en osannut varautua.

Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
Ne menee ihan miten sattuu; 104cm saattaa olla samankokoinen kuin 92cm tai 98cm.
86cm housut on ennemminkin kokoa 80cm, osa jopa 74cm.

Suurin osa vaatteista on siis järjestään yhtä kokoa pienemmät, toisinaan kahtakin. :/

Kohta mä taivun ukon sanoihin, ja otan mukaan vertailupaidan. Osaan sitten ostaa kerralla riittävän ison :headwall:

Yhteistyössä