Miten noi kirppikset toimii?

  • Viestiketjun aloittaja joo
  • Ensimmäinen viesti
joo
Jos pitää vuokrata pöytä niin mitä ne pöydät mahtaa maksaa ja pitääkö itse olla myymässä?
Onko sellaisia tapahtumia/messuja olemassa ettei tarvitsisi maksaa pöydästä eikä kukaan ottaisi mitään provikkaa välistä kun itse myisi?

Mitä vaihtoehtoja yleensäkin on?
 
Tampereen suunnilla on jotain 35-40 euron luokkaa/ viikko. Kamat viedään esim. maanantaina ja sunnuntaina haetaan loput pois. Paikalla ei tarvi käydä, mutta pöydän järjestely ja siistinä pito esim. kerran päivässä helpottaa tavaroiden kaupaksi menoa. Tuotteille kannattaa laittaa tarpeeksi alhaiset hinnat niin saa kaiken myytyäkin. :)
 
ap
Kun mä maksan pöytävuokran niin mun myytävät tuotteet menevät siis yhteen pöytään, jota mä käyn siistimässä välillä? Kuinka se rahastus toimii jos siellä on monen tyypin tavaroita? Meneekö pöytämaksun lisäksi vielä jotain % myynnistä?
 
dfdf
Lähikirppiksellä on niin, että maksaa joko kallimman viikkovuokran (35 e?), eikä sen päälle mene provikoita tai sitten maksaa 25 e/viikko ja lisäksi menee joku provikka. Myynnin mukaa sitten katsotaan, kumpi tapa on asiakkaalle kannattavampi. Sen mukaan saa rahat itselleen.
 
jddjjd
Miten ihmiset on näin avuttomia nykyään?!
Ei tullut mieleen laittaa vaikka googleen hauks kirpputori + asuinpaikkasi, ja sieltä sit luultavasti tulisi jonkun lähikirpparis sivu, josta voisit katsoa ohjeet pöydän vuokraamiseen tai numeron, johon soittaa ja kysyä asiaa. ARGH
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jddjjd:
Miten ihmiset on näin avuttomia nykyään?!
Ei tullut mieleen laittaa vaikka googleen hauks kirpputori + asuinpaikkasi, ja sieltä sit luultavasti tulisi jonkun lähikirpparis sivu, josta voisit katsoa ohjeet pöydän vuokraamiseen tai numeron, johon soittaa ja kysyä asiaa. ARGH
Koko ajan tässä samalla googlailen paikkakuntani kirppiksiä ja huomenna ajttelin mennä käymään ja kyselemään. Saa kai täällä alustavasti kysellä toimintatapoja :/
 
hellsbells
En oo kuullukkaan tuommoisesta provikkajutusta? Täällä maksetaan pöytävuokra (n. 25-30e /vko) ja that's it.

Kamat viiään pöytään, välillä käydään siistimässä ja kun pöytävuokra päättyy niin haetaan mahdolliset myymättä jääneet tavarat ja kirpparin pitäjä antaa myynnistä saadut rahat kouraan.

Itse en ymmärrä niitä jotka kalliilla myy suuren tilin toivossa, itse vien välillä kaiken kertyneen pikkutavaran, käyttämättä jääneet vaatteet, luetut kirjat ym. ja pistän halvalla että pääsee roinasta eroon. (Voi sit hyvällä omatunnolla ostaa taas lissää tilpehööriä kotia ;)
 

Yhteistyössä