Miten niitä tyttöjä tehdään??? liittyen selänteisiin..

ONko joku lukenut iltalehden,kun siellä on juttu selänteistä, että he tekivät tytön ja miten se onnistuivat saamaan juuri tytön. Kiinnostaa tietää että miten niitä tyttöjä sitten oikein tehdään =)

jos joku on lukenut koko lehden niin kerroppa miten se juttu oikein meni =)
 
lady of the lake
Minä oon kuullu niin ruman version siitä etten kehtaa sanoa :ashamed: Eikä mulla oo siitä käytännön kokemustakaan.Ei kyllä olla pidetty kirvestäkään sängyn alla, mutta poikia on silti tullut ;)
 
vieras
tyttösiittiöt ovat poikasiittiöitä hitaampia mutta kestävämpiä. Eli kannattaa harrastaa seksiä jo ennen ovulaatiota, jolloin kestävät tytöt ovat munanjohtimissa vielä odottamassa, kun pojat taas ovat jo hyytyneet. Jos harrastaa seksiä juuri ovulaation aikaan, saa varmemmin (?) pojan =) En tiedä onko tää sieltä iltalehdestä, mut totta tuo mitä sanoin siittiöistä.
 
sini
Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:
Minä oon kuullu niin ruman version siitä etten kehtaa sanoa :ashamed: Eikä mulla oo siitä käytännön kokemustakaan.Ei kyllä olla pidetty kirvestäkään sängyn alla, mutta poikia on silti tullut ;)
no kerro kerro! tiiä vaik ois oikeesti tehokas ja auttas jotain :)
 
lady of the lake
Iteppähän pyysitte ;) Ja tämä on sitte arvatenkin kuultu miesten suusta eli ensimmäinen "laukaus" heitetään seinille ja sitte tuikataan uudestaan sisään :whistle: Ideana siis ilmeisesti, että ne nopeat poikasiittiöt heitetään eeltä pois ja sitte jää ne vahvemmat tyttösiittiöt vielä hollille, tiiä tuota sitte :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:
Iteppähän pyysitte ;) Ja tämä on sitte arvatenkin kuultu miesten suusta eli ensimmäinen "laukaus" heitetään seinille ja sitte tuikataan uudestaan sisään :whistle: Ideana siis ilmeisesti, että ne nopeat poikasiittiöt heitetään eeltä pois ja sitte jää ne vahvemmat tyttösiittiöt vielä hollille, tiiä tuota sitte :xmas:
Juuh,meillä 3 tyttöä eikä noin mies ole tehnyt.Ja älkää kysykö kuinka niitä tehdään.En mä tiedä.Kun nyt vaan on tullut tyttöjä ilman mitään "kikkoja".
Mun pitäis varmaan kysyä kuinka niitä poikia tehdään?
No,ei sen väliä enää kun lapsiluku täynnä:)

 

Yhteistyössä