Miten ne muut "vasta" synnyttäneet ei näytä siltä??

Hitto soikoon, lopultakin saanut painon sille mallille että vanhat farkut menee jalkaan...mutta mutta, vatsa on löysä ja hemmetin kivan näköinen roikkuessa siinä farkkujen vyötärön päällä. :snotty:

Olenko tosissaan ainoa jolla "säkki" jää roikkumaan ainaki puoleks vuodeks siihen?? Huomenna tarkotus lähtee ekaa kertaa tuulettumaan kun poika on nyt 3 kk. Pitänee miettiä vedänkö jätesäkin päälle vai miten? :headwall:

jaana
ööh, tarvitseeko sitä missi enää ollakaan. Mulla on lapset 1,4,6 ja kaikista on se kaksi kiloa jänyt synnytyksen jälkeen. Vyötärö on levennyt varmaan kymmenellä sentillä, ja toki vähän roikkuukin välillä.

Kyllä se miulla kanssa roikkuu, vaikka jo vuosi toisen syntymästä. Paino kuitenkin lähes aikaisemmassa ja kait suht hoikkakin olen :snotty: Koitan vain pitää vähän löysempiä housuja niin ei nouse hirveää pelastusrengasta. Haluaisin kyllä tietää miten te pääsette siintä löysästä (maha, jenkkakahvat) kokonaan eroon??!

Mahaton
Kuulostaa ikävältä, että sen synnytyksen pitäisi jotenkin näkyä.. Ja jonkun kysymykseen, ei ole oikeastaan ollut kummastakaan raskaudesta mitään mahaa, josta päästä eroon. Kiloja tullut reilu kymmenen ja kertyneet ulkonäöllisestikin lähinnä mahaan, maha kasvaneena eteenpäin, ei siis jenkkiksiä tms. Heti synnytyksen jälkeen vatsa on ollut vähän isompi ja pehmeä ja jo ensimmäisten päivien aikana siitä vetäytynyt, vähän lisää aikaa niin kokonaan.

2äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Mahaton:
Kuulostaa ikävältä, että sen synnytyksen pitäisi jotenkin näkyä.. Ja jonkun kysymykseen, ei ole oikeastaan ollut kummastakaan raskaudesta mitään mahaa, josta päästä eroon. Kiloja tullut reilu kymmenen ja kertyneet ulkonäöllisestikin lähinnä mahaan, maha kasvaneena eteenpäin, ei siis jenkkiksiä tms. Heti synnytyksen jälkeen vatsa on ollut vähän isompi ja pehmeä ja jo ensimmäisten päivien aikana siitä vetäytynyt, vähän lisää aikaa niin kokonaan.
sama mulla

juu, mä oon näyttänyt vastasynnyttäneeltä nyt jo toista vuotta..... ja sitä edeltäneet 8 vuotta. Mutta ei tuo vatsanahka kauheasti roiku, aivan liian pallolta se näyttää edelleen :LOL: :LOL: ehkä se salitreeni jossain vaiheessa rupeaa vaikuttamaan.... mutta noihin vatsan yläpuolella roikkuviin tyhjiin pusseihin ei taida auttaa kuin kirurgi :kieh:

minä
Itselläni painoa on tällä hetkellä vähemmän ennen kuin aloin odottamaan poikaa (4,5kk). kilot lähteneet ihan vaan imettämällä. Toki tuo ihana löysä vatsanahka kyllä löytyy :D

wh
Mulla on kestänyt n2-4vko palautua melkeen samanlaiseksi. Itse voisin veikata että johtuu hyvästä peruskunnosta ja siitä että meillä harrastetaan paljon hyöty liikuntaa. Yhtä asiaa mitä voin suositella on hula-hula vanteen pyörittämistä aina silloin tällöin vaikka ihan lyhyitäkin hetkiä.

hgj
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Hitto soikoon, lopultakin saanut painon sille mallille että vanhat farkut menee jalkaan...mutta mutta, vatsa on löysä ja hemmetin kivan näköinen roikkuessa siinä farkkujen vyötärön päällä. :snotty:

Olenko tosissaan ainoa jolla "säkki" jää roikkumaan ainaki puoleks vuodeks siihen?? Huomenna tarkotus lähtee ekaa kertaa tuulettumaan kun poika on nyt 3 kk. Pitänee miettiä vedänkö jätesäkin päälle vai miten? :headwall:
et ole, et tosiaankaan.

Yhteistyössä