miten näin voi käydä? myöhästyi air francen turmalennolta - kuoli auto-onnettomuudessa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvä tuuri - huono tuuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyvä tuuri - huono tuuri

Vieras
Myöhästyi Air Francen turmalennolta - kuoli auto-onnettomuudessa
12.06.2009 07:03

Italialainen nainen, joka myöhästyi Air Francen turmalennolta, on kuollut auto-onnettomuudessa.

Pohjois-Italiassa asunut eläkeläinen Johanna Ganthaler oli ollut Brasiliassa lomalla aviomiehensä Kurtin kanssa. Pariskunta myöhästyi Rio de Janeirosta Pariisiin lentäneeltä Air Francen 447 -lennolta toukokuun 31. päivänä. Kone syöksyi mereen vain neljä tuntia nousun jälkeen.

ANSA -uutistoimiston mukaan pariskunta oli onnistunut saamaan lennon Riosta seuraavana päivänä.

Times online - verkkolehden mukaan pariskunta on joutunut nyt liikenneonnettomuuteen Itävallassa.

Johanna Ganthaler kuoli, kun pariskunnan auto kolaroi rekan kanssa Itävallan Kufsteinissa. Aviomies Kurt loukkaantui kolarissa vakavasti.

(MTV3)

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/06/897754

Just katoin lostin kolmoskauden yhtä jaksoa ja siinä sanottiin, että maailmankaikkeudella on taipumus korjata kurssiaan.. Spooky... :laugh:

No ei kai, vakavasti ottaen, ehkä hänen aikansa oli tullut.

Mä tiedän myös yhden vastaavanlaisen tapauksen, että henkilö pelastui todella täpärästi varmalta kuolemalta ja kuoli pian sen jälkeen onnettomuudessa.
Näitä sattuu....joku kai sanois, että aika on tullut täyteen

tulee ihan se yksi leffa mieleen. Nimeä en muista. Mutta joukko nuoria jäi lennolta pois joka sitten räjähti. Kiittelivät kun pelastuivat mutta sitten alkoivat kuolla yksitellen.

Alakerran herra haki omansa yksitellen pois. Siitä on tehty jatko osakin.... sama idea mutta pelastuivat liikenneottemuudelta.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
tulee ihan se yksi leffa mieleen. Nimeä en muista. Mutta joukko nuoria jäi lennolta pois joka sitten räjähti. Kiittelivät kun pelastuivat mutta sitten alkoivat kuolla yksitellen.

Alakerran herra haki omansa yksitellen pois. Siitä on tehty jatko osakin.... sama idea mutta pelastuivat liikenneottemuudelta.

Mikähän tän leffan nimi on? Vaikuttaa mielenkiintoiselta..

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:

No se on justiinsa toi, minkä mä tossa sanoin - (The?) Final Destination.

Sille on ainakin yks jatko-osakin.

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:

kaks jatko-osaa ja kaikki yhtä kauheita :o

Alkuperäinen kirjoittaja niin..:
kuolema nyt vaan on sellainen asia, ettei meistä kukaan sitä voi välttää.

Sitten herääkin ajatus, esim se nuori tyttö joka sammu hankeen ja kuoli kylmyyteen,mitäs jos joku olis löytänyt sen sattumalta ja tyttö olis pelastunut olisko se kuollut sitten sen jälkeen jonnekkin.
Onko ihmisten tarkoitus selviytyä pahoista onnettomuuksista eikä kuolla vaikka hengen lähtö olisi lähellä,vai oliko kuitenkin aika mennä mutta täpärällä sait jatkaa elämääsi .

Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84-:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:

kaks jatko-osaa ja kaikki yhtä kauheita :o

Ok. Mä oon nähnyt sen kakkosen vaan siis. Vois kyllä katella kolmosenkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja ei-taikauskoinen:
Sattumaa ja kohtaloa ei ole olemassakaan

Eikös toinen sulje toisen pois? Eli sattuma tarkoittaa sitä, että tapahtumia ei tapahdu ennalta määrätysti ja kohtalo sitä, että tapahtumat ovat ennalta määrättyjä. Jos kumpaakaan ei ole olemassa, niin miten se sitten menee? Selitä vähän.

Itse uskon sattumaan.

hmmm itse olen selvinnyt pahasta autokolarista tarkoittaako tämä nyt sitä että kun kerta selvisin, niin pian tapahtuu taas jotain koska aikani on lopussa eikä minun olisi kuulunut selvitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84-:
Alkuperäinen kirjoittaja niin..:
kuolema nyt vaan on sellainen asia, ettei meistä kukaan sitä voi välttää.

Sitten herääkin ajatus, esim se nuori tyttö joka sammu hankeen ja kuoli kylmyyteen,mitäs jos joku olis löytänyt sen sattumalta ja tyttö olis pelastunut olisko se kuollut sitten sen jälkeen jonnekkin.
Onko ihmisten tarkoitus selviytyä pahoista onnettomuuksista eikä kuolla vaikka hengen lähtö olisi lähellä,vai oliko kuitenkin aika mennä mutta täpärällä sait jatkaa elämääsi .

Uskon, että jokaisella ihmisellä on oma aikansa täällä, mutta ihminen voi omilla valinnoillaan vaikuttaa päiviensä määrään. Esim. itsemurhan tehnyt ihminen kuolee ennen aikojaan ja hänellä olisi ollut vielä elinpäiviä ilman itsaria. Tuolla tytöllä olisi ehkä myös ollut elinpäiviä jäljellä, jos ei olisi juonut itseään sammuksiin muiden tietämättä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hmmm itse olen selvinnyt pahasta autokolarista tarkoittaako tämä nyt sitä että kun kerta selvisin, niin pian tapahtuu taas jotain koska aikani on lopussa eikä minun olisi kuulunut selvitä?

Ei tarkoita. Tiedän ihmisiä, jotka ovat selvinneet varmalta kuolemalta ja elävät täyttä elämää, jatkoajalla. Tuollainen hetki, kun he ovat olleet lähellä kuolemaa ja nähneet elämänsä filminä siinä tilanteessa, on saanut heidät ajattelemaan asioita vähän toisin. Asioiden tärkeysjärjestys on muuttunut, kun tajuaa, että meillä on vain tämä yksi elämä täällä elettävänämme.