O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun mielestä joku joskus sanoi, että jostakin ne näkee, ettei saa kokonaan poistettua.Alkuperäinen kirjoittaja jybis:ei sitä näe muuta kun sieltä sivuhistoriasta
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:hmm..tuosta en sit tiiä.tai en osaa neuvoo,ootko käyny kielletyillä sivuilla![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja onneton:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:hmm..tuosta en sit tiiä.tai en osaa neuvoo,ootko käyny kielletyillä sivuilla![]()
![]()
En vaan äijä ja se on ok sinänsä, mut haluun varmistaa, et se ei ollu mikään treffihomma vaan ainoastaan kuvien katselua. Sanoi, että oli kone mennyt juntturaan sen takia ja siks pyytänyt kaverinsa apuihin, kun ite ei koneista ymmärrä. Mut luulen, että pyysi siks kun ei osannu poistaa sivuhistoriaa....
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja onneton:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:hmm..tuosta en sit tiiä.tai en osaa neuvoo,ootko käyny kielletyillä sivuilla![]()
![]()
En vaan äijä ja se on ok sinänsä, mut haluun varmistaa, et se ei ollu mikään treffihomma vaan ainoastaan kuvien katselua. Sanoi, että oli kone mennyt juntturaan sen takia ja siks pyytänyt kaverinsa apuihin, kun ite ei koneista ymmärrä. Mut luulen, että pyysi siks kun ei osannu poistaa sivuhistoriaa....
niinjuu,se on outoa että on sivuhistorian poistanu :/
eikä siinä,saa meilläkin surffailla missä haluaa,ja joskus kattelenki missä tuo ukkeli on käyny..
hitsi,en osaa yhtään sanoa kyllä jos ei sivuhistorias näy