Miten näen sivuhistorian?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
hmm..tuosta en sit tiiä.tai en osaa neuvoo,ootko käyny kielletyillä sivuilla :whistle: :D

En vaan äijä ja se on ok sinänsä, mut haluun varmistaa, et se ei ollu mikään treffihomma vaan ainoastaan kuvien katselua. Sanoi, että oli kone mennyt juntturaan sen takia ja siks pyytänyt kaverinsa apuihin, kun ite ei koneista ymmärrä. Mut luulen, että pyysi siks kun ei osannu poistaa sivuhistoriaa....

Alkuperäinen kirjoittaja onneton:
hmm..tuosta en sit tiiä.tai en osaa neuvoo,ootko käyny kielletyillä sivuilla :whistle: :D

En vaan äijä ja se on ok sinänsä, mut haluun varmistaa, et se ei ollu mikään treffihomma vaan ainoastaan kuvien katselua. Sanoi, että oli kone mennyt juntturaan sen takia ja siks pyytänyt kaverinsa apuihin, kun ite ei koneista ymmärrä. Mut luulen, että pyysi siks kun ei osannu poistaa sivuhistoriaa....

niinjuu,se on outoa että on sivuhistorian poistanu :/
eikä siinä,saa meilläkin surffailla missä haluaa,ja joskus kattelenki missä tuo ukkeli on käyny..
hitsi,en osaa yhtään sanoa kyllä jos ei sivuhistorias näy

Alkuperäinen kirjoittaja onneton:

niinjuu,se on outoa että on sivuhistorian poistanu :/
eikä siinä,saa meilläkin surffailla missä haluaa,ja joskus kattelenki missä tuo ukkeli on käyny..
hitsi,en osaa yhtään sanoa kyllä jos ei sivuhistorias näy

Juu, ei ois tarvinnu mun takia poistaa. Mut oisko kaveri halunnu poistaa, ettei lapset näe,. Tosin ne nyt ei paljon koneesta viä käsitä, mut vähän joskus käyvät kun vieressä neuvotaan.

niin tuo on kyllä outoa että on sivuhistorian poistanu :/
ei siinä,saa meilläkin surffailla missä haluaa ja joskus katonkin että missäs sitä ollaan käyty..
hitto,mieskään ei tiedä (tai ei kerro tietävänsä)

kokeileppa mennä tonne ---> C:\WINDOWS\Temp ja siltä se sivuhistoria kansio..jos ei siel oo niin sit on poistettu kokonaan..ookko varma et ei oo käyny niin että kun kone tyhjentää sen sivuhistorian aina oisko olla väh. 30 päivän välein..löytyy sieltä sivuhistorian asetuksista
tuli vaa mieleen

Yhteistyössä