Miten näen, paljonko mulla on rahaa S-etukortilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tai sit voit käyä itse kattomassa ne tiedot sellaiselta laitteelta s-kaupassa. Korttia vilautat laitteessa ja laitat tunnusluvun niin saat saldon näkyviin. Tunnusluvun saa soittamalla palvelunumeroon, joka löytyy sieltä s-kanavalta.

tais se olla on kuitenkin nelinumeroinen luku. Sama käy kaupan laitteessa ja netissä. Netissä ei vaan sitä saldoa näy ku s:kin on nykyisin pankki ja silloin pitää olla tunnukset. Mut minä katon aina kauppareissulla et paljonko saldo on :)

Alkuperäinen kirjoittaja paskat:
minä juuri liityin kyseiseen asikasomistajuuteen. mutta etukorttia ei vaan kuulu??? meniköhän liitymis maksu ihan sen siläntien?

Noissa menee se joku 4 viikkoakin.
Sähän varmastikkin sait liittyessäs kuitin siitä maksusta?
Ja sit yhen paprun siitä hakemuksesta?
Annettiinhan sinulle väliaikainen kortti?

Ja jos sen s-pankki tunnushakemuksen viepi ihan johonkii s-marketin kassalle niin siinä menee joku 3-4 viikkoa ennenko siihen tulee se käyttäjätunnus.
Sieltä kyllä saa mukaan niitä tunnuksia mut ei käyttistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
minä juuri liityin kyseiseen asikasomistajuuteen. mutta etukorttia ei vaan kuulu??? meniköhän liitymis maksu ihan sen siläntien?

Ja jos sen s-pankki tunnushakemuksen viepi ihan johonkii s-marketin kassalle niin siinä menee joku 3-4 viikkoa ennenko siihen tulee se käyttäjätunnus.

Mä sain kyllä käyttäjätunnuksen ja avainlukulistan käteeni heti, kun niitä hain.
Ja hain s-marketin "pankkipisteestä"

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:

Mä sain kyllä käyttäjätunnuksen ja avainlukulistan käteeni heti, kun niitä hain.
Ja hain s-marketin "pankkipisteestä"

Ok no jossain on sitten s-marketeissakin pankkipisteet.
Meillä ei ole kuin Prismoissa ja Sokoksella tässä Lahden seudulla.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Sait kai väliaikaisen kortin? Kysele perään..

liityin netissä ja siinä sanotiin että väliaikainen kortti tulee postissa 7 vrk kuluessa. kuukauden kuluessa väliaikisen kortin saamisesta pitää mennä sinne asiakaspalvelupisteeseen tekemään se sopimus s-tilistä.

Yhteistyössä