Miten nää viikonloput onkin näin tylsiä??

  • Viestiketjun aloittaja boring
  • Ensimmäinen viesti
boring
Oikeesti, telkasta ei tuu mitään ennen iltaa ja uloskaan ei just nyt huvita mennä. Miten te muut lapsettomat kotihiiret saatte viikonloput kulumaan?

Twiligh-uusi kuu leffakin jo katottu pari kertaa, tosi tylsä muuten joten vois heittää sen huutikseen myynttin niin kuluis pari minsaa ilmotusta naputellessa.

Mut siis miten saatte aikanne kulumaan?
 
jebu
Mä kävin eilen zumbaamassa ja puhumassa hetken kivoja zumba-open kanssa, se pelasti mun launataipäivän.

Nyt on kyllä tappavan tylsää; mies sukulaisissa (tulee illalla), lapsi kauheessa kuumeessa & yskässä ja toinen 2v uhmissaan. Tänään ei ole tapahtunut ihan mitään, enkä pääse mihinkään, kun yks sairaana TAAS. Boring..
 
jebu
Alkuperäinen kirjoittaja jebu:
Mä kävin eilen zumbaamassa ja puhumassa hetken kivoja zumba-open kanssa, se pelasti mun launataipäivän.

Nyt on kyllä tappavan tylsää; mies sukulaisissa (tulee illalla), lapsi kauheessa kuumeessa & yskässä ja toinen 2v uhmissaan. Tänään ei ole tapahtunut ihan mitään, enkä pääse mihinkään, kun yks sairaana TAAS. Boring..
Ai sori, tää olikin lapsettomille. Luin huonosti..
 
as
just tollanen asennevammainen ihminen, jonka mielikuvitus ylettää juuri sinne tv:n ohjelmatietoihin asti. eihän sitä elämässä muutakaan tekemistä ole kuin tv ja netti =( mitäs jos menisit vaikka saunaan/kylpyyn/suihkuun ja tekisit oman kauneushoidon jaloille/käsille? raspaa, rasvaa, sheivaa, lakkaa ja leikkaa kynnet. lasillinen viiniä ja sit teet hyvää ruokaa itselles.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja as:
just tollanen asennevammainen ihminen, jonka mielikuvitus ylettää juuri sinne tv:n ohjelmatietoihin asti. eihän sitä elämässä muutakaan tekemistä ole kuin tv ja netti =( mitäs jos menisit vaikka saunaan/kylpyyn/suihkuun ja tekisit oman kauneushoidon jaloille/käsille? raspaa, rasvaa, sheivaa, lakkaa ja leikkaa kynnet. lasillinen viiniä ja sit teet hyvää ruokaa itselles.
Asennevammanen, oi kiitos!!!

Suihkussa kävin aamulla ja oli ihanan virkistävää kyllä. Ja kyllä mielikuvitusta löytyy mutta ei joka päivä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Melko tylsää tää kyllä on eikä ole oikeen mitään tekemistä. Tai varmaan olisi jos jaksaisi jotain tehdä, mutta ei jaksa oikein mitään.
Totta, tänään sellanen päivä ettei millään saa ittestään mitään irti. Sama melkein joka vkloppu, arkena sitten asia eri mut vkloput tappaa pirteyden ja mielikuvituksen.

 

Yhteistyössä