vierailija
Wireshark paljastaa ettei lähistöllä todennäköisesti ole ketään joten hän uskaltaa olla näin. Tietty vaatteet on käden ulottuvilla sen varalta että tulee joku yllätysvieras.
Kuva tai ei uskota.
On aika lämminverinen nainen kun ei tällaisella kelillä palelluta takamustaan.
kani on niin pieni elukka että ei siitä saa leikattua pihviä
kilttis otattaa meittii
niimpä, epäilen että ei osaa tappaa suolistaa ja nylkeä kaniaheittää varmaan grilliin kynittynä koko elukan tai pyörittelee jossain vartaassa.
Hyvin männöö!Wireshark paljastaa ettei lähistöllä todennäköisesti ole ketään joten hän uskaltaa olla näin. Tietty vaatteet on käden ulottuvilla sen varalta että tulee joku yllätysvieras.
Pihvi, beef - boeuf - bovis tarkoittaa naudan lihaa.Mistä lähtien kanit ovat alkaneet syömään pihviä?
Kuinka isoja ne pihvit ovat, että tarvitaan kaksi ihmistä grillaamaan niitä?
pihvi = steakPihvi, beef - boeuf - bovis tarkoittaa naudan lihaa.
Luultavasti myös vaimon sisko on mukana kanijuhlissa. Silloin hankauslämpöä syntyy vielä enemmän.Ei sitä himossa huomata + 14-15 asteen lämpötiloja kun bikineissä bailataan.
Minkä minä sille voin ettei se halua rusketusraitoja.Viime viikonloppuna aloitukseen olisi voinut uskoa, nyt ei. Tosin taisit silloinkin tehdä saman aloituksen
Ei aloittajakaan ole eikä mitään vaimoa.Ehdottomasti.
En ole koskaan nähnyt kaninlihapihvejä.
Ei iltaseitsemältä tuu mitään rusketustaMinkä minä sille voin ettei se halua rusketusraitoja.
Meillä on se aurinkogrilli joka lämmitti mukavasti. Hyttysten puute on mielenkiintoinen. Kenties johtuu ihan lähiseudun maataloudesta. Itse ei käytetä mitään myrkkyjä hyönteisten torjuntaan.Käytiin kanoottiretkellä. Vaatteet visusti päällä, miljardi hyttystä ja auringolta pitää suojautua. Nuotiota ei voinut kuivuuden takia sytyttää.
Miten johtuisi maataloudesta?Meillä on se aurinkogrilli joka lämmitti mukavasti. Hyttysten puute on mielenkiintoinen. Kenties johtuu ihan lähiseudun maataloudesta. Itse ei käytetä mitään myrkkyjä hyönteisten torjuntaan.
Eikö ne käytä hyönteismyrkkyjä pelloilla?Miten johtuisi maataloudesta?
Ei luulis, että viljelyalan expertti (ainakin omasta mielestään) kirjoittais noin paksua lööperiä.Eikö ne käytä hyönteismyrkkyjä pelloilla?