Miten mun pitäis ottaa tää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jälkimaininkeja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jälkimaininkeja

Vieras
Ollaan tapailtu yhden ihmisen kanssa vain "niissä" merkeissä jo pitemmän aikaa. Kummallekin sopii tämä tilanne. Aina ollut tosi kiihkeää, ihanaa seksiä. Nytkin vaihdettiin kuumia tekstiviestejä ja tänään tavattiin niin kuin sovittiin. Lopputulos oli se, ettei hommasta tullut mitään. Odotukset oli kovat, miehellä ei vaan toiminut. Käsihommilla yritin sitten auttaa, tuloksetta. Ja minä otin itseeni. Hyvä kun en itkemään ruvennut. Koitin suihinkin ottaa että alakerran kaveri virkistyisi, johon mies sanoi vaan että sattuu. Yleensä hän on kehunut mua hyväksi suihinottajaksi. Erittäin laimeissa väleissä lähdettiin sitten kumpikin omiin suuntiimme tänään. Hyvä etten itkua väännä tässä, koska tosi tosi paha mieli jäi. Miksi näin kävi?

Jaa, no siis mulla on ollu tunteita häntä kohtaan aina mutta tiennyt että hän etsii naisesta vaan "sitä". Tänäänkin sanoi että oon kaunis ja ihana, haluaa vielä tavata. En luvannut mitään, olin niin pettynyt.

Mulle jäi tunne että hän on pannut varmaan sydämensä kyllyydestä kun minä en tällä kertaa riittänytkään. En vaan tajua miksi sitten vaivautui. Ja olin ja olen edelleen niin puutteessa ettei mitään rajaa.

Eikö sulle löytys mistään täysin vapaata miestä. Ei kuule kannata tuhlata energiaa ja aikaa tollaseen...muka naiskämppis. Tulee vaan turhia murheita jos teitä pörrää kaks naista saman miehen kimpussa.

No erotessa vielä kyseli tapaamisista jatkossa, johon mä sanoin että eipä taida tulla enää... Kovin monia selityksiä kuulin tähän epäonnistumiseen. Kyllä mä tajuan ja olen kokenut ettei miehellä aina pelitä vaikka haluis, mutta tänään...voi saatana.

Meillä on ollu aina niin helkkarin upeeta seksiä, vaikka kummallakin ollu täysi oikeus mennä ja tulla kuinka haluaa. Aina ollaan yhteen päädytty ja en usko että se mitä ennen oli, oli näyteltyä, kyllä se halus mua ihan hulluna!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä on ollu aina niin helkkarin upeeta seksiä, vaikka kummallakin ollu täysi oikeus mennä ja tulla kuinka haluaa. Aina ollaan yhteen päädytty ja en usko että se mitä ennen oli, oli näyteltyä, kyllä se halus mua ihan hulluna!

Ei sun tarvitse sitä täällä todistella, vai ottiko se oikeasti noin koville.
Ei se kanakaan käskien muni

Yhteistyössä