Miten mun pitää toimia?

• Viestiketjun aloittaja duunari
  • Ensimmäinen viesti
duunari
Haluan lapsille elokuuksi päiväkotipaikan. Millon laitan hakemuksen? Kauanko hakemus on voimassa ja jaetaanko paikat haku järjestyksessä vai miten?
Hakisin siis kokopäivähoitoon, entäs jos kuitenkin itse saankin vain epäsäännöllisiä keikkoja, niin miten maksut menee? Katsotaanko maksu joka kuukausi erikseen vai joutuuko maksaan koko kuun maksun, vaikka ei sitten tarttiskaan kuin silloin tällöin hoitoa?

duunari
Alkuperäinen kirjoittaja duunari:
Haluan lapsille elokuuksi päiväkotipaikan. Millon laitan hakemuksen? Kauanko hakemus on voimassa ja jaetaanko paikat haku järjestyksessä vai miten?
Hakisin siis kokopäivähoitoon, entäs jos kuitenkin itse saankin vain epäsäännöllisiä keikkoja, niin miten maksut menee? Katsotaanko maksu joka kuukausi erikseen vai joutuuko maksaan koko kuun maksun, vaikka ei sitten tarttiskaan kuin silloin tällöin hoitoa?
no...

mutta
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No jos haet vasta elokuuksi ni sehän on ens vuoden juttuja.Hoitopaikkaa haetaan 4kk ennen kuin tarviit sitä paikkaa.
niin, siis viimeistään 4kk ennen. ainahan on paremmat mahdollisuudet saada haluamansa paikka, mitä aiemmin on liikenteessä.

Yhteistyössä