Miten muistatte kaasoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xx

Vieras
Kun tuossa nyt oli kaasojen tehtävistä aloitus, niin muistatte heitä mitenkään?

Itse ajattelin että hotellihuoneen ainakin maksan kun tulevat toiselta paikkakunnalta. Itse en ole kaasolle paljoa tehtäviä laittanut, lähinnä avustelee hääpäivänä. Polttareitakaan ei pidetä, istutaan vaan iltaa meillä kavereiden kanssa. Mitenkäs muilla?

Mä en ole vielä niin pitkälle asiaa ajatellut, mut kyllähän se kuulemma kuuluu jotenkin heitä muistella. Mulla on vain yksi kaaso, siskoni, ja hän ei kyllä odota mitään (kuten en odottaisi minäkään kaasona!) mutta jollakin tavalla haluan häntä kyllä muistaa, kun niin pirusti on meitä jo tässä vaiheessa auttanut!

Annoin kiitoslahjaksi kahdelle kaasolle, morsiustytölle, sekä mieheni siskolle (auttoi hääjärjestelyissä yhtä paljon kuin kaasotkin) kultasepänliikkeestä hankitut sydämen muotoiset korurasiat. Kanteen kaiverrettiin etunimi.

Tätä ei kysytty :xmas: mutta mies antoi best manille zipon johon myös kaiverrettu etunimi.

Kustannettiin hääpäivänä kaason kampaus kampaajalle ja kiitoslahjaksi ostettiin Kalevalan oliskos ollut sarjaa Talon sydän - sormus. Bestmanille kunnon puukko kaiverruksella parasmies ja häiden päivämäärä.

Yhteistyössä