Miten muistaa miestä/isää kun olen nyt ihan rahaton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa Äiti

Vieras
Sen verran sain ostettua et ruokaa sain vlopun yli.
Mutta mitään muuta en.

Miten hemmottelisin miestä/lasten isää.
Kortit lapset teki kerhossa.
Riittäiskö vaan et leiposin piirakan ja juotas kahvin ja vaniljakastikkeen kans.

Mies sano et mitä sä höpötät siinä ku sanoin ettei minulla ole mahdollisuutta mitään ostaa. Sano vaan et jos saan nukkua pitkään ja ollaan kotona niin se riittää.

Otatte vesivärit ja teette upean piirustuksen isille, vaikka kaikki yhdessä samaan isoon paperiin (teippaa vaikka pienet paperit isoksi)

Isänpäivänä keitä myös kahvit ja teet juuri nuo leipomukset, jotka haluat. Jos rahatilanne on myöhemmin parempi, voit myös muistaa esim. kortilla jossa on joku lupaus miehelle, jonka pystyt rahallisen tilanteen parantuessa toteuttamaan esim. ensi kuussa, jos haluat. Mutta myös tuo kahvi/piirakka/piirustus yms. on ihan kivoja sellaisinaan.

Tee jokin kiva lahjakortti esim. hieronta (itse hierot), vapaa ilta, romanttinen iltapala kynttilän valossa lasten jo mentyä nukkumaan, tai ihan mikä itestä tuntuu kivalle ja teidän perheelle sopivalle... minkä iskä sitten haluamanaan aikana saa käyttää...

Älä suotta stressaa. Tosi on, että varmasti riittää, jos olette (vain?) mukavasti kotona. Se kun ei ole mitenkään vain. Se on laatuaikaa, ja toivottavasti teille molemmille. Yhdessä olemista. Toivottavasti saatte olonne oikein mukavaksi. Nimenomaan sinäkin. Älä anna meterian määrittää olemistanne mitenkään. Onnellinen oleminen ei paljoa vaadi. Oikein viihtyisää yhdessä oloa, olemista ja viikonloppua teille!

no tää ei oo suoranaisesti sulle vastaus, mutta mä ostin itselleni pitsisen mustan satiiniyöpuvun meidän ukolle isänpäivälahjaks, se sanoi, että paras lahja ikinä.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen pojan äiti:
no tää ei oo suoranaisesti sulle vastaus, mutta mä ostin itselleni pitsisen mustan satiiniyöpuvun meidän ukolle isänpäivälahjaks, se sanoi, että paras lahja ikinä.

Tuossa on perää. Miehestä kaikki sellainen tuntuu hyvältä, joka saa vaimonkin tyytyväiseksi, ja on siis vaimolle mieleistä. Tyytyväistä vaimoa on mukava katsella. Oikeastihan puolisikin toivoo vain, että toisellakin on hyvä olla. Sekin on jo arvokas asia parisuhteessa, että on tyytyväinen itseensä (ja huolehtii itsestään), koska silloin on yleensä tyytyväinen puolisoonsakin (ja huolehtii hänestäkin). Voi osoittaa eri tavoin, että sinä olet minulle kyllin, sinä olet isänä lapsellesi kylliksi jo pelkällä läsnäololla.

Tasapainoinen parisuhde saattta tuntua tietysti helpommalta, jos ei ole rahahuolia, mutta ei se ole rahasta ja lahjoista kiinni.

Mihin tahansa ap:kin päätyy, niin ole tyytyväinen ratkaisuusi ja ole tyytyväinen siihen hetkeen, itseesi ja tietenkin puolisoosi.

Kaikki esittämäsi käytännön asiat olivat juuri hyviä. Kahvi ja jotain sopivaa. Ei se sen kummenpaa vaadi.

Niin, tee/askartele joku "aikuisten" lahjakortti ;) tai sitten joku muu lahjakortti, vaikka että et nalkuta kuukauteen tai mikä nyt teidän inside-juttu vois olla.

Herätä mies aamulla vaikka suihinotolla, laita vaikka nätit alusvaatteet, kyäsätiiät ;) ja sitten vaan rentoa yhdessäoloa koko perheen voimin!

meette yhdessä suihkuun ja semmosta peliä. meilläki rahat vähän tiukilla, joten en osta mitään. laitan hyvää ruokaa ja jos vain tuulella ollaan molemmat, niin mies saa "sitä entistä" eli etupyllyä...

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa Äiti:
Sen verran sain ostettua et ruokaa sain vlopun yli.
Mutta mitään muuta en.

Miten hemmottelisin miestä/lasten isää.
Kortit lapset teki kerhossa.
Riittäiskö vaan et leiposin piirakan ja juotas kahvin ja vaniljakastikkeen kans.

Mies sano et mitä sä höpötät siinä ku sanoin ettei minulla ole mahdollisuutta mitään ostaa. Sano vaan et jos saan nukkua pitkään ja ollaan kotona niin se riittää.

Tossahan se vastaus tulikin.

Yhteistyössä