miten muistaa eskarin opea ja kerhon tätejä

mie
Me askarreltiin itse kortti ja sitten ostettiin Pentikin kynttilä-pannunalus-setti. Poika valitsi ne. Ihan riittävät ja saa kipata jonnekin, jos ei miellytä. Muuten oisin ostanu kukat, mutta helpompi ostaa muuta tavaraa, kun voi hankkia ne etukäteen.
 
onneks näitä ketjuja ei oo ku kymmenen joka päivä.. :D

Mutta joo.. omasta puolestani vastaan että lapsen itse tekemä kortti on kaikkein ihanin. :)
Myös esim joku kassi tai tyynyliina lapsen tekemänä on kiva.
Kukat ja karkit on musta myös ihan ok.
Servetit ja pyyhkeet on kanssa jees, kun ovat oikeesti käyttötavaroita.
Viinipullo on sellainen jota itse vierastan lapselta saatuna...
 
Ostin lastentarhanopettajalle ja lastenhoitajalle Pentikin Omena-sarjan kulhon kummallekin, litran kulho maksoi noin 18 euroa. Kulhoja on sekä isompia että pienempiä, ja Pentikillä on muitakin nättejä sarjoja kuin tuo Omena (ks. Pentikin nettisivuilta, myös hinnat mainittu). Ostin kulhot Pentikin myymälästä, ne paketoitiin mielestäni tosi kauniisti.
 
Vierailija
Pyrin antamaan pientä pois kuluvaa eli syötävää tai juotavaa tai muuten käytettävää. Kahvia, teetä, makeisia, hilloa jne. tai käsintehtyä saippuaa, saunahunajaa ym.
 
tiipeli
Mä pistin nättiin pakettiin kertakäyttöastioita ja tulitikut :) Sitä marimekon sarjaa, missä koivu...onko sen nimi koivu..? ja tulitikut oli lahjatavaraliikkeestä, oli kaunis kesämaisema kannessa. Tarkoitus oli viedä myös rasialliinen fazerin sinisiä konvehteja kahvihuoneen pöydälle, mut jäivät kotiin ja meni parempiin suihin... :ashamed:

Mies on opettaja ja meille tulee kaiken maailman kippoo ja kuppii joka kevät ja joulu. Arabiat ja iittalat otan kyllä mieli hyvin vastaan :D nooh, on noi tiimarin kulhotkin ihan hyviä siivouskaapissa, niihin saa pientä roinaa talteen. Joulukuusen koristeita on koko kuusen verran kertynyt ja kynttilöitä niin paljon, ettei ehditä polttaa. Tänä vuonna mies tulee saamaan oppilailtaan lahjaksi sellasen jääkiekkopöytäpelin, tiedän kun yhden oppilaan äiti salaa kyseli multa, että onko meillä sellasta ja kertoi, että haluavat sellasen ostaa, kun mies oli viikon mittaisella luokkaretkellä niin vauhkonnut jääkiekosta (oli MM-pelit just sillo). Että jee.... no, kyllä kai nuo perheen pojat tykkää.... :whistle:
 

Yhteistyössä