miten muilla pinnariin opettelu jos vauva ollut vieressä? (7,5kk)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miranda83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miranda83

Aktiivinen jäsen
28.07.2009
1 033
0
36
Kangasala
Oletteko aloittaneet pinnasänkyyn nukkumisen opettelun pikkuhiljaa, ensin päiväunille vai kerralla myös yöunille?

mä olen nyt 2 päivän nukuttanut päiväunet pinnarissa, mennyt ihan hyvin, korkeintaan 5min.,.kun nukahtanut..
eilen sit yritin yöunille, nukahti ihan hyvin mutta heräs kauheeseen parkuun pari kertaa illalla kun olin vielä hereillä. no sit ku menin nukkuun ite niin heti seuraavan parkumisen jälkeen otin viereen ja nukku heräämättä aamuun.
vieressä nukkuu tosi hyvin aina. mies haluis että poju alkais jo nukkuu pinnaris kun sillä ei kuulemma ole tilaa nukkua :)
mä taas oon niin laiska ja väsyny yöllä etten jaksais kauheesti nousta..:)

Meillä sama asia ajankohtainen nyt. En valitettavasti osaa neuvoa, mutta mielellään lukisin minäkin muiden kokemuksia.

Poika nukkuu päiväunet pinnasängyssään. Ja toisinaan vaunulenkillä. Illalla en ole edes uskaltanut pinnikseen yrittää, on tuo sen verran raivopäinen tapaus.

Pakko se kuitenkin on alkaa yrittää, kun pelkään, että poju putoaa meidän jenkkisängystä lähtiessään huomaamatta liikkeelle.

no mäkin pelkään juuri sitä myös että putoaa meidän jenkkisängystä. pari päivää sitten päikyillä laitoin aina kauheet tyynyvuoret eteen ettei putois, mutta kun huomasin ettei nekään pidä eikä itkenyt aina kun heräs ja menin huoneeseen oli jo ihan reunalla melkein putoamassa. tän takia laitoin pinnariin päiväunille. vaunuissa ei enää nuku, kun haluaa olla hereillä siellä :)
ja mies haluis nyt et yöunetkin nukkuis pinnaris..

Meillä tyttö 5kk, alettiin vajaa kk sitten ihan kylmälteen laittaa omaan sänkyyn nukkumaan ja meni yllättävän hyvin! Meillä on sängyssä kiinni soittorasia joka soi 10 min, laitan sen päälle ja tyttö nukahtaa sen aikana hyvin. Joskus otan aamulla vielä viereen nukkumaan, jos kello on vähän. Öisinkin kun herää syömään, niin ei ole moksiskaan kun siirrän takaisin omaan sänkyynsä, sinne nukahtaa todella nopeasti takaisin :) Mäkin saan nykyään öisin hyvin nukuttua, kun ei tarvitse varoa toista :)

no meillä heräili tasan 6kk asti monta kertaa yössä vieressäkin ja söi vielä sillon. sit ku täytti 6kk niin lopetettiin yösyömiset ja nukkunut siitä asti hyvin,niin siks mä oon nyt tän 1,5kk aikana tottunut ja onnellinen kun saa nukkua hyvin kun vieressä..niin oon niin väsy yöllä etten varmaan taida jaksaa edes nousta montaa kertaa ja annan periks ja otan viereen.
mut tähän sortuu varmaan moni muukin.. on se vaan niin hankalaa öisin kaikki tuollaset kun haluis vihdoinkin myös ite levätä :)

Yhteistyössä