Miten monta yötä (ja päivää) supistusten kourissa joutuu valvomaan?

Pakko kysyä, kun odotan ihan loppusuoralla (laskettu aika oli pari pv sitten).
En saa nukuttua öitä kunnolla.

Eilen esim. heräsin supistuksiin yöllä kolmelta (nukahdin puolilta öin, kun supistukset hellittivät vähän- eli 3 tunnin yöunet). Niitä tuli epäsäännöllisen säännöllisesti 7-10 minuutin välein (juuri silleen, että välissä ei saanut nukuttua). Päivällä sama meno jatkui. (edellisenä yönä ain peräti nukuttua 5 tuntia - se on paljon!)

Viime yönä nukahdin puolilta öin (kun supistukset hiipuivat sain unen päästä kiinni) ja heräsin tänä aamuna puoli neljältä. Taas supistelee epäsäännöllisen säännöllisesti.

Tätä on jatkunut jo ainakin viikon ja mä alan olla jo aika hermorauniona. Enhän oo ainoa? Voiko raskaana olevalle antaa jonkun nukahtamislääkkeen? Näillä unilla tuskin synnytetään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huippuuu:
:D eikä noi ees viel tunnu oikeesti missään... odotas ne avaavat, ja valita sitte. :D onnea koitokseen
samaa meinasin sanooa :D sitte mietit et miten helvetis en oo saanu mukamas nukuttua :D ja niin, onnea matkaan!
 
En oo ekaa kertaa asialla...
Nää on niitä selässä tuntuvia- en tiedä kyllä saako mitään aikaiseksi (varmaan ei kun tuolleen sitten hiipuvat)
Paikoillaan ei voi kuitenkaan olla vaan keikun jumppapallon päällä, kävelen, notkun selkänojissa puhaltelen ja puuskutan.

Aiemmin lapset on vaan syntyneet noin vaan ilman mitään tällaisia valvomisia. (tätäkin kirjoittaessa jumppapallon päällä ja nyt toinen supistus)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vatsakasilmanvauvaa:
Tuota vähän minäkin pelkään, että en sitten osaakaan lähteä ajoissa sairaalaan. Meiltä on vajaan tunnin matka sairaalaan.
Edelliset synnytykset kestivät ~4 tuntia.
Käy tarkistuttaan tilanne jos epäilyttää. Itse olin h-hetkelläkin sitä mieltä ettei se kumminkaan synny.. tosin kivut alkoi olla sitä luokkaa ettei mies kestänyt katsoa mun kipuilua.
 
maari
itse valvoin 3 yötä ja päivää ennen synnytystä supistusten takia, ja olin varma etten voi jaksaa enää synnyttää. mutta kun ne oikeet alottavat supistulset alko ja touhu täysillä käyntiin niin siinä sai niin paljon pontta ja puhtia että ei pelkoa ettei ois syntyny. Jälkeen päin olinkin kyllä enemmän poikki ku vois ikinä kuvitella.
 
ap.
Mä sain varattua ajan tarkempaan sisätutkimukseen.
Koko päivä on mennyt ihan pilalle tässä kauheasssa väsymyksessä -korvissa humisee ja suhisee, järki ei juokse jne.
Äsken sentään torkahdin vähän
 

Yhteistyössä