Miten monta annosta alkoholia otatte kun lapsenne vielä hereillä?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
nla
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ota yhtään jos lapsi kotona, sit voin ottaa jos on hoidossa.. On vastuutonta ottaa ees thtä jos tenavat kotona. Hävetkää!!!
Miksi? Eikö lapsen ole hyvä tietää mikä on normaalia alkoholin käyttöä? Jos sitä tehdään salassa (juodaan) niin eikö siitä tule "kielletty" hedelmä? KOhtuukäyttö on sallittua lasten nähden!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Ykkösoluen saunan jälkeen voin ottaa lapsen nähden, en muuta. Sitten kun lapsi nukkuu, voi ottaa sen kolmosen.

Ymmärtääkö sun lapsi että onko se ykkönen vai kolmonen.... voithan sä kaataa sen kolmosoluen siihen ykköspulloon niin lapsi ei huomaa :D

Ite en ota yleensä lasten hereillä ollessa, ihan siksi että haluan nautiskella rauhassa ja meillä se ei ole mahdollista jos nuo hulivilit on hereillä. Sitten kun muksut nukkuu voin pari ottaa saunan jälkeen, mutta harvoin. Tykkään mieluummin vetää perseet olalle, ja silloin lapset on hoidossa.

Alkuperäinen kirjoittaja minkku:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
pintelin on provo
Miksi olisi?
ei niin vastuuttomalla ihmisellä voi olla lapsia tai jos on niin ne olis viety jo pois.lapset kasvattaa normaaleissa tapauksissa vanhemmista vastuuntuntoisia
Salli mun nauraa. Jos ne olisi aikanaan tarhassa tienneet minkälainen meno meillä oli vkl:in olisi minut otettu pakkohuostaan tai kaverini. Mutta ei. Kukaan ei osannut epäillä mitään koska kukaan ei tiennyt siitä. :LOL:

pintelin on provo
Miksi olisi?
ei niin vastuuttomalla ihmisellä voi olla lapsia tai jos on niin ne olis viety jo pois.lapset kasvattaa normaaleissa tapauksissa vanhemmista vastuuntuntoisia
SÄ et tunne pinteliniä niin et voi mennä sanomaan YHTÄÄN mitään hänestä...

vieras
Riippuu siitä olenko smassa paikassa lasteni kanssa ;-). Lapset taisivat olla hereillä vielä kun firman pikkujoulut alkoivat ja aika monta annosta alkoholia siinä kului.

Yhden siiderin voin kotona ottaa mutta yleensä senkin silloin kun lapset nukkuvat, saunan jälkeen. Muutenkin alkoholia kuluu sen verran vähän, ehkä 1-2 siideriä kahdessa kuukaudessa, ettei sen juomiseen paljoo aikaa kulu.

minkku
Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:
pintelin on provo
Miksi olisi?
Salli mun nauraa. Jos ne olisi aikanaan tarhassa tienneet minkälainen meno meillä oli vkl:in olisi minut otettu pakkohuostaan tai kaverini. Mutta ei. Kukaan ei osannut epäillä mitään koska kukaan ei tiennyt siitä. :LOL:
sinuna en naurais.mitäs jos jotain sattuu kun te ryyppäätte ettekä kykene kattoo lasten perään

minkku
pintelin on provo
Miksi olisi?
onneks en tunne pinteliä jos sitä nyt edes on ja onneksi en tunne sinuakaan .toivottavasti

vieruus
Mä en ota yhtään jos lapsi kotona, sit voin ottaa jos on hoidossa.. On vastuutonta ottaa ees thtä jos tenavat kotona. Hävetkää!!!
yhymph....Vastuutonta ottaa yksi jos lapset kotona..... jooooo-oh... Onnea ja menestystä, mikä tabu alkoholi on? Täytyy sanoo ett oon kyl ihan sanaton tähän vastaukseen.....

pintelin on provo
Miksi olisi?
onneks en tunne pinteliä jos sitä nyt edes on ja onneksi en tunne sinuakaan .toivottavasti
:saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieruus:
yhymph....Vastuutonta ottaa yksi jos lapset kotona..... jooooo-oh... Onnea ja menestystä, mikä tabu alkoholi on? Täytyy sanoo ett oon kyl ihan sanaton tähän vastaukseen.....
juu, mä oon samaa mieltä kyllä, että valitettavasti noiden perheiden lapsista tulee niitä, jotka teineinä vetävät perskännit, vain vastustakseen vanhempiensa tiukkapipoisuutta....
mitä vastuutonta on kahdessa annoksessa alkoholia? siitä ei humalaan tule, ja jos tulee joku hätä, niin taksi kulkee...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja vieruus:
juu, mä oon samaa mieltä kyllä, että valitettavasti noiden perheiden lapsista tulee niitä, jotka teineinä vetävät perskännit, vain vastustakseen vanhempiensa tiukkapipoisuutta....
mitä vastuutonta on kahdessa annoksessa alkoholia? siitä ei humalaan tule, ja jos tulee joku hätä, niin taksi kulkee...
Äläs yleistä, faijan juomista kattelessa, ei huvita antaa samanlaita lapsuutta noille. Lupa olis ollu ottaa vaikka ja kuinka, vaan empä ottanu. Viina on viisasten juomaa, ei suomalaisten...

Yhteistyössä