Miten, miten, miten saan tuon 9kk vauvan juomaan korviketta??????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kun pullo ei kelpaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kun pullo ei kelpaa

Vieras
Pitäisi kuulema litra saada päivässä uppoamaan, äidin rintamaito ei riitä, kasvu on lähes pysähtynyt.

Saanhan mä noihin puuroihin menemään sen puoli litraa suunnilleen, ja soseisiin vähän lisää, mutta ei se pullosta juo millään! Ja nokkamukistakin uppoaa vain vesi pieninä määrinä.

Olen omaa pakastettua rintamaitoanikin yrittänyt pullosta juottaa jos sillä oppisi, mutta pöh. Ei se vaan kelpaa, ei.

Siis miten niin litra vai vaihteleeko tuokin neuvoloittain? Minä just tirpan 6kk neuvolassa kysyin että paljonko pitäis mennä kun huonosti juo ja söis vaan kiinteitä, niin terveydenhoitaja sanoi että semmonen 6dl pitäis saada menemään.

jos ei muuten saa menemään, osta jauhetta, ja sekota sitä ruokaan? Ei ne suositellu lisäämään öljyä ruokaan? Meille sanottiin neuvolassa et toi 6dl on se määrä mitä pitäs juoda korviketta.

Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Siis miten niin litra vai vaihteleeko tuokin neuvoloittain? Minä just tirpan 6kk neuvolassa kysyin että paljonko pitäis mennä kun huonosti juo ja söis vaan kiinteitä, niin terveydenhoitaja sanoi että semmonen 6dl pitäis saada menemään.
Lääkärin ohje. Kasvun vuoksi kai. Mutta kieltämättä vielä saa myös tissimaitoa ja tuohon litraan kai on laskettu että rintamaitoa ei enää lainkaan.

Almiron täälläkin, ihan kuin parmesaania, yöks.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
jos ei muuten saa menemään, osta jauhetta, ja sekota sitä ruokaan? Ei ne suositellu lisäämään öljyä ruokaan? Meille sanottiin neuvolassa et toi 6dl on se määrä mitä pitäs juoda korviketta.
Niin mä just teen, mutta en mä kyllä uskalla enempää kuin mitä sitä nestettä ruuassa on.

Uusimmat

Yhteistyössä