Miten minulle tulee koko ajan mieleen, että onko Victorian vauvalla joku vamma tms.?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Itse en ole ainakaan nähnyt yhtään kuvaa silmät auki ja mietin onko näin tavallista näin kuninkaallisilla vai onko siihen joku syy? Muutenkin hyvin piilossa pidetään ja nyt ei ollut Haukio ja Niinistö sitä nähneetkään vaikka oli samassa rakennuksessa. Eikö ne kuninkaalliset esittele sitä vähän kaikille?
Noista johtuen varmaan en voi mitään kun ajattelen, että onko vauvalla jotain vikaa kun sitä ei näytetä kuin pari kuvaa ja nekin silmät kiinni. Ja kun kyse julkisuuden henkilöistä, vai eikö näytetä senkin vuoksi.

entä jos olisi sinun lapsi, haluaisitko että sitä leviteltäisiin miljoonille ihmisille? Vickakin on ihan normaali oikea ihminen. Itse jos olisin julkiis pitäisin lapseni hyvinkin piilossa kun kaikenmaailman lunnashimoisia hulluja on liikkeellä!

Ainakin Ruotsin kuninkaallisilla on tapana ja se on myös kerrottu julkisuuteen, että prinsessojen/prinssien ensimmäinen "julkinen esiintyminen" tapahtuu ristiäisissä.

No hänhän on vielä pikkuinen vastasyntynyt. Ehkä he ajattelevat, että kyllä rinsessa saa olla julkisuudessa ihan liikaakin sitten myöhemmin. Ihan oikein on, että antavat pienelle oman rauhan. Ei vauvan kuulu "edustaa", vaikka rinsessa onkin.

Yhteistyössä