Miten mies rakastaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Illil
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
You wish! Menepä nyt vain nukkumaan ja uneksimaan siitä että joku kerta taas onnistaa taas seksinkin osalta.

Et saa minusta enää mitään otetta ja sekös sua pännii... :D

Voit halutessasi yrittää jatkaa yv:llä jos on vielä asiaa. ;) Mulla ei ole mitään asiaa luusereille enää.

Salli mun nauraa, sä olet niiiin ennalta-arvattava :D :D Ottaa se nyt koville, pus!
Syytät päivittäin muita siitä, ettei heillä ole perusteluja. Tälläkin kertaa itse 2(! ) otteeseen niin hurjana ja sanavalmiina uhosit antavasi napakkaa analyysia. Ja totuus tämä, kun sulle vastaa, alkaa se joka viikonloppuinen alkoholiannos muka väsyttämään osuvalla kohtaa. Vai kiipeätkö taas ottamaan miestäsi :D Voi myötähäpeä, olisit se mikä väität olevasi, sanojesi mittainen. Nätti näky olet sen ukkosi päällä. Siellä sä kyttäät ja odotat vastaustani, mä senntäs pystyin siihen, vaikka en alentunut uhoamallasi tasolle. Ota loiventavaa taas aamulla, kyllä se siitä!

Salli mun nauraa, sä olet niiiin ennalta-arvattava :D :D Ottaa se nyt koville, pus!
Syytät päivittäin muita siitä, ettei heillä ole perusteluja. Tälläkin kertaa itse 2(! ) otteeseen niin hurjana ja sanavalmiina uhosit antavasi napakkaa analyysia. Ja totuus tämä, kun sulle vastaa, alkaa se joka viikonloppuinen alkoholiannos muka väsyttämään osuvalla kohtaa. Vai kiipeätkö taas ottamaan miestäsi :D Voi myötähäpeä, olisit se mikä väität olevasi, sanojesi mittainen. Nätti näky olet sen ukkosi päällä. Siellä sä kyttäät ja odotat vastaustani, mä senntäs pystyin siihen, vaikka en alentunut uhoamallasi tasolle. Ota loiventavaa taas aamulla, kyllä se siitä!

Ja tästä tunnistaa jo moni muukin palstalainen että kuka "teräväsanainen" siellä juttelee. Sä vaan olet niin onneton oikeasti.... :D

Siitä puhe mistä puute, näköjään jälleen kerran. ;)

Ja tästä tunnistaa jo moni muukin palstalainen että kuka "teräväsanainen" siellä juttelee. Sä vaan olet niin onneton oikeasti.... :D

Siitä puhe mistä puute, näköjään jälleen kerran. ;)

Et sä tunnista, ja se sua ärsyttääkin ;)
SInä sanojesi mittainen, uhkea keski-ikäinen daami, miksi vastsasitkin, vaikka jälleen kerran väitit muuta ...

:)

aiiiiivan, en ole luuseri, niin mulle voi vastata. Suukkoja, juo vähän vielä lisää.

Eiköhän se olla huomattu jo moneen kertaan että kuka roikkuu ja kenessä. Ja ketä ei todella voisi vähempää enää kiinnostaa. :) Mutta joo, jatka vaan.

Pikku muistutus vain, suora kopio uhostasi, yksinkertaisena ja jälleen kännissä et kaikkea aina "muista"..

"You wish! Menepä nyt vain nukkumaan ja uneksimaan siitä että joku kerta taas onnistaa taas seksinkin osalta.

Et saa minusta enää mitään otetta ja sekös sua pännii...

Voit halutessasi yrittää jatkaa yv:llä jos on vielä asiaa. Mulla ei ole mitään asiaa luusereille enää."

suukottamalla, kun lähtee/tulee
leipomalla takamusta, ohimennen
antamalla ihanaa seksiä
haluamalla käventää arkisia askareita
antamalla vapautta
arvostamalla
kiittämällä esim: ruuasta
laittamalla perheelle ruokaa,edes joskus
vaihtamalla autooni renkaat ja tsekkaamalla että sillä on turvallista ajaa
tankaamalla toisinaan autoni
silittämällä minut uneen
pitämällä oikein lähellä
....lista voisi jatkua vaikka kuinka pitkälle...

Alkuperäinen kirjoittaja lapset ylpeinä;30208080:
Toi ukkos vuosia sitten kännissä sanoma lause, sivummalle vielä vetämällä ja juopuneena soperreltu, on kyllä...
noh, samankaltaista kuin sun miehes ottaminen, katseltuas l-koodia.

Mikä juttu tää on :O

Ja sen kun minäkin tietäisin mistä tietää miehen rakastavan niin olisin aika viisas! Olen alkanut tapailla yhtä miestä. Hän kertoo aivan avoimesti himoavansa minua kaikin tavoin. Hän koskettelee minua kun olemme yhdessä, ottaa kainaloon kun nukumme yhdessä, auttaa kohteliaasti kaikin tavoin. Keskustelee mielellään kaikesta, jopa tulevaisuuteen liittyvistä asioista, mutta vielä en ole varma voinko nimittää häntä rakkaaksi. Keskustelimme jo kerran mitä mieltä on nimityksistä kulta ja muru, mutta silloin vastasi niiden olevan hämmentäviä. Kumpikaan ei ole vielä maininnut mitään rakastamisesta. Vain haluamisesta ja siitä miten nautimme toistemme seurasta. Missä kohtaa tiedän, että hän rakastaa minua? Kertokaa mullekin se!

Tulipa paha mieli tätä ketjua lukiessa :(

Mun mies halaa kyllä, mutta ei juuri koskaan sano mitään mukavaa, tee mitään minun hyväkseni. Joskus luin täältä, että jonkun mies aamulla töihin lähtiessään putsaa vaimonsa auton lumesta valmiiksi, ei minun miehelleni tulisi tällainen mieleenkään.

Jos käy tekemässä itselleen voileivän, ei tule mieleenkään kysyä että ottaisinko minä myös.

Jos hänelle vihjaisee tällaisista asioista niin sitten saattaa seuraavalla kerralla tehdäkkin niin, mutta itselleen ei tule mieleen ikinä mitään mukavaa. Ensimmäisenä yhteisenä joulunakaan ei varmaan olisi tajunnut ostaa lahjaa minulle, ellen olisi itse höpöttänyt siitä, että miten kivan lahjan löysin hänelle :(

Vaivaako tuota jokin, vai mistähän on kyse

Yhteistyössä