I
Illil
Vieras
No niin miehet ja naiset, kertokaas. Miten mies rakastaa?
Mulla ei taida olla siitä aavistustakaan.
Sinänsä aika surullista.
Mulla ei taida olla siitä aavistustakaan.
Sinänsä aika surullista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tykkäämällä
Siten että hänen ei tarvitse kuin katsoa sua tietyllä katseella niin sun jalat notkahtaa.
Siten että kun hän sanoo sulle että "sä oot parasta mitä mulle on koskaan tapahtunut" niin sun silmiin tulee kyyneleitä.
Siten että hän tulee ottamaan sut kainaloon kun sitä eniten kaipaat.
Siten että kun sä katsot sivusta kun hän katsoo teidän yhteisiä lapsia niin sä näät hänen silmistään pohjattoman rakkauden.
Siten että hän on valmis uhraamaan vuoksesi paljon.
Siten että kun hän sanoo sinulle "minä rakastan sinua" niin sä tiedät varmaksi että hän tarkoittaa sitä eikä sano sitä vain tottumuksesta tai siksi että niin pitää sanoa.
.....tätä voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle....
Alkuperäinen kirjoittaja lapset ylpeinä;30208080:Toi ukkos vuosia sitten kännissä sanoma lause, sivummalle vielä vetämällä ja juopuneena soperreltu, on kyllä...
noh, samankaltaista kuin sun miehes ottaminen, katseltuas l-koodia.
Hmm, en ole kokenut mitään näistä asioista, joita tässä on lueteltu![]()
Oon aina toivonut, että mies katsois mua ilmeellä "voi vitsit, toi on mun nainen ". Tai ottais yhtäkkiä lähelle, halaisi, ohimennen koskettaisi. Kertoisi rakastavansa. Pusuja vaivihkaa.
Mä saan elämää helpottavaa elektroniikkaa. On pyykkikoneet, tiskikoneet, kuivausrumpu, kaikki, niin viimisen päälle että.. Mutta ei läheisyyttä![]()
Eli hänellä on oma tyylinsä rakastaa mutta se on ns. "väärä". :|Koita itse tehdä hänelle noita juttuja joita haluaisit että hän tekisi sinulle. Jospa hän siitä innostuisi.
Kohta yhdeksän vuotta yhdessä. Olen halaillut, suukotellut, mennyt kainaloon. Kertonut kuinka kaipaan läheisyyttä, kosketusta. Mikään ei ole muuttunut.
Kuihdun kohta
Kaikki pieninkin läheisyys lähtee aina minusta.
Alkuun tietysti pitikin hyvänä, mutta hiipuuhan se alkuinnostus.
Ei sen pitäsi. Sun täytyy pistää miehesi selkä seinää vasten jos sinusta tuntuu ettet näin voi jatkaa.
En usko, että sitä pahemmin mun tunteet nappaa. Luulisi nyt, että jotain muutosta olisi tapahtunut kun monesti olen toiveistani kertonut.
Mä tykkään koskea miestä, nuuhkia niskaa ym. Se tuntuu niin hyvältä, että välillä melkein itkettää. Tuntuu kurjalta, jos mies ei koe samoin. Enkä nyt tarkoita, että miehen pitäisi kyynelehtiä, vaan sitä, että hänkin pitäis mun hyvänä pitämisestä.
Vaikka eihän toisen tunteita voi pakottaa. Ehkä me vaan ollaan liian erilaisia.
Sitten pitää löytää jotain mikä tyydyttää molempia. Jotain mihin mies on valmis osoittaakseen rakkautensa. Ei sun tarvitse tyytyä ei mihinkään. Miehelläkin on velvollisuus pitää sut tyytyväisenä.
Mutta vaadinko sitten jo liikaa?
Mies on joskus sanonut ettei osaa näyttää tunteitaan. Eikä näköjään halua edes opetella.
Välillä olen miettinyt, ehkäpä muutaman sekunnin verran, että pitäisikö muuten hyvä mies pistää vaihtoon, että saisin sitä läheisyyttä. Toistaiseksi on jäänyt vain ajatuksen tasolle.
Miten ihmeessä vaatisit liikaa?? Lue mistä tahansa niin ei ole liikaa vaadittu saada vastinetta tunteilleen puolisolta. Varsinkin kun tietää että toinen siihen pystyy, kunhan nyt vaan, ehkä mukavuuttaan, on jättänyt n pois...
Huomaisiko mies jos sinä jättäisit läheisyyden pois? Oletko testannut sitä?
:hug: Olen pahoillani että sun parisuhde ei ole täydellinen, mutta ei se mun vika ole.
muoks. Haluatko että alan tässä luettelemaan mikä sinun parisuhteessasi mättää? :saint:
Oon jättänyt läheisyyden pois muutamaan otteeseen, en ole kysellyt työpäivien sujumisesta tai soitellut iltaisin jos on vaikkapa kaverillaan. Parin viikon jälkeen miehellä alkaa pinna kiristymään ja kyselee, enkö välitä enää.
Olen vastannut, että huomaatko nyt, miltä minusta tuntuu koko ajan? Kyllä se silloin sitten halaa ja parina iltana nappaa sängyssä kainaloon, mutta sitten taas unohtuu.
Haluan. Luin aiemman vastauksesi, en tiennyt sinulla olleen tarvetta muokata sitä vielä. Hit me!