Miten mies, joka on kuristanut äitinsä, 12-vuotiaan tytön ja naisystävänsä, voi olla vapaalla jalalla?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010060811822327_uu.shtml

Ja toinen kyssäri: kuka hel...tin hullu seurustelee miehen kanssa, joka on kuristanut äitinsä ja 12-vuotiaan tytön?!

:O

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Tuo mies voi olla se, joka on kuristanut mun naapurin :(
Oululainen.. Olikohan tuo naisasianajaja, mitenhän se pystyy..

Siis kuka noista kolmesta oli sun naapuri? Näitkö tätä miestä ikinä?

Jos tuolla miehellä on naisasianajaja, tuskin suostuu jäämään kahdestaan tämän miehen kanssa..

Siksi, että Suomessa on paljon hyväksytympää tehdä mm. väkivalta- ja seksuaalirikoksia kuin esimerkiski pikkasen pissittää linssiin verottajaa.. Ärsyttää nämä liian kevyet rangaistukset tuon uutisen kaltaisissa rikoksissa :(

Sanopa se! Juuri nuo kaikkein hulluimmat ne vain porskuttavat iloisesti vapaalla jalalla. Ja vastaus toiseen kyssäriin: Joihinkin naisiin vetoaa kaikenmaailman psykopaatit ja linnakundit. Mitä vaarallisempi ja sairaampi, sen parempi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Tuo mies voi olla se, joka on kuristanut mun naapurin :(
Oululainen.. Olikohan tuo naisasianajaja, mitenhän se pystyy..

Siis kuka noista kolmesta oli sun naapuri? Näitkö tätä miestä ikinä?

Jos tuolla miehellä on naisasianajaja, tuskin suostuu jäämään kahdestaan tämän miehen kanssa..

Tuo 12-v tyttö :(
En nähnyt miestä ikinä, mutta olisin voinut olla minä, jos olisin kaveerannut vielä sen yhden tytön kanssa..

Alkuperäinen kirjoittaja voih:
eikös se ollut vielä sen oma tyttö? Ihan kauheeta. Itsekin tiedän pahan murhaajan joka liikkuu nykyään joka vkonloppu lomillaan ympäri helsinkiä :(

Ai oma tytär? Voi kauheaa :(

Noi lomat on kyllä ihan älytön systeemi..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siksi, että Suomessa on paljon hyväksytympää tehdä mm. väkivalta- ja seksuaalirikoksia kuin esimerkiski pikkasen pissittää linssiin verottajaa.. Ärsyttää nämä liian kevyet rangaistukset tuon uutisen kaltaisissa rikoksissa :(

Niinpä. Mutta se on meidän itsemme käsissä, millainen lainsäädäntö meillä on.

Moniko jätti äänestämättä viime eduskuntavaaleissa?

Yhteistyössä