M
Haluaisin tietää, miten muiden miehet auttavat vaimojaan jokapäivisissä askareissa, esim. vauvanhoidossa, kotitöissä. Saisin vertailupohjaa omalle suhteelle.
Veit jalat suustani. Mä en tyytyis miehen "apuun". Yhtä lailla se on vastuussa kaikesta kuin minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja -:Auttaa? Mä en ole ikinä tajunnut tätä asetelmaa, että mies on joku äidin pikku apuri.
Meillä samanlaista. Tahtoo työt kaatua niskaan.Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Ei mitenkään. Roskiksen vie jos sen jätän oven pieleen ja koiran käyttää jos käsken.
No siis, tätä juuri hain! Ehkä asettelin sanat "väärin". Oma mieheni ei nimittäin ole mielestään vastuussa mistään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Veit jalat suustani. Mä en tyytyis miehen "apuun". Yhtä lailla se on vastuussa kaikesta kuin minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja -:Auttaa? Mä en ole ikinä tajunnut tätä asetelmaa, että mies on joku äidin pikku apuri.
tämä olisi meillä luxusta.Alkuperäinen kirjoittaja narikka:herää aamulla lasten kans jos on vapaapäivä tai myöhemmäksi töihin meno. saan nukkua pitempään. ja herätä valmiille kahville ulkoilee lasten kans, nyt varsinki ku on kukkapenkkien ja kasvimaan laittoa niin helpompaa ku ei tarvi vahata koska kuopus on ojassa tai karkaamassa muuten. kotihommia ei juuri tee, vie roskia, joskus siivoilee kaverinna.
Samoin. SE tekee enemmän, koska tekee töitä vaan 8h päivässäAlkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Ööö... Vai miten mä autan mun miestä niissä?
tekkee pitkää päivää niin haluaa olla aamusta läppien kans hetken ennen töihin menoa. iltasin mennee ylheensä pitkään töissä.ja vapaapäivänä. nyt ku tullee kesä niin meinaa mennä poikien kans käymään kalassa. näitä kala reissuja ootan! ohan tuo aika ihana miesAlkuperäinen kirjoittaja ap:tämä olisi meillä luxusta.Alkuperäinen kirjoittaja narikka:herää aamulla lasten kans jos on vapaapäivä tai myöhemmäksi töihin meno. saan nukkua pitempään. ja herätä valmiille kahville ulkoilee lasten kans, nyt varsinki ku on kukkapenkkien ja kasvimaan laittoa niin helpompaa ku ei tarvi vahata koska kuopus on ojassa tai karkaamassa muuten. kotihommia ei juuri tee, vie roskia, joskus siivoilee kaverinna.