H
hmm myös
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Hmm, ei välttämättä mitenkään kun joka ilta käyn suihkussa eli saippuoin itseni, ajan karvat ja nukun aina alasti.
Juu,näin meilläkin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Hmm, ei välttämättä mitenkään kun joka ilta käyn suihkussa eli saippuoin itseni, ajan karvat ja nukun aina alasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:miten te oikein nukutte, onko teillä jotkut paksut flanelliasut miehenkarkottimena?
Alkuperäinen kirjoittaja sd:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:miten te oikein nukutte, onko teillä jotkut paksut flanelliasut miehenkarkottimena?
en miestä karkottamassa vaan pitämässä mua l'mpösenä, täällä on pirun kylmää, villasukat jalassa nukun
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja sd:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:miten te oikein nukutte, onko teillä jotkut paksut flanelliasut miehenkarkottimena?
en miestä karkottamassa vaan pitämässä mua l'mpösenä, täällä on pirun kylmää, villasukat jalassa nukun
laita tuli takkaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:miten te oikein nukutte, onko teillä jotkut paksut flanelliasut miehenkarkottimena?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:miten te oikein nukutte, onko teillä jotkut paksut flanelliasut miehenkarkottimena?
Ja taasko ei ole siinä välissä mitään ?! Mulla on alushousut ja t-paita. Hyvin on mies kehdannu vieressä olla, ei oo karannu mihinkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:miten te oikein nukutte, onko teillä jotkut paksut flanelliasut miehenkarkottimena?
Ja taasko ei ole siinä välissä mitään ?! Mulla on alushousut ja t-paita. Hyvin on mies kehdannu vieressä olla, ei oo karannu mihinkään.
mua ainakin ahistaa kaikki paidat öisin.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Ennemminkin se reagoisi siihen, jos joskus löytäis mut sängystä yöpaita päällä villasukat jalassa...
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Ennemminkin se reagoisi siihen, jos joskus löytäis mut sängystä yöpaita päällä villasukat jalassa...
Jos mulla olisi nukkuessa sukat jalassa (villaiset tai ei), mies varmaan kysyisi olenko kipeä...
Jos taas laittaisin paksun flanellipyjaman nukkumaan mennessä, mies alkaisi pelätä, että on käyttäytynyt häiritsevästi ja olen menossa tekemään poliisille ilmoa seksuaalisesta ahdistelusta... (Yöpaitaa käytän joskus, jos on syystä tai toisesta viileämpää.)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Voiko tästä päätellä että jollakin on tapana normaalisti nukkua paksut pyjamat päällä, jalat viiden sentin sängellä ja paskalta haisevanaMeillä ainakin tuo kuvailtu tilanne on niin normaali että ei kai se mies mitenkään erikoisesti reagoi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Voiko tästä päätellä että jollakin on tapana normaalisti nukkua paksut pyjamat päällä, jalat viiden sentin sängellä ja paskalta haisevanaMeillä ainakin tuo kuvailtu tilanne on niin normaali että ei kai se mies mitenkään erikoisesti reagoi.
No tän palstan tuntien, juurikin näinhän te päättelette =)