Miten miehesi käyttäytyy ollessaan vihainen/suuttunut?

• Viestiketjun aloittaja "Lena"
  • Ensimmäinen viesti
"Lisa"
Korottaa ääntään, mutta ei edes kiroile. Ei todellakaan nimittele, paisko ovia tai riko tavaroita. Meillä riidellään todella harvoin ja yleensä melko pienistä jutuista jos riidellään, ollaan molemmat melko ratkaisukeskeisiä riitelijöitä, eli yritetään löytää ongelmaan jokin ratkaisu sen sijaan että jäädään vellomaan tunteisiin liikaa.

mietin
Ei ole koskaan huutanut, korottanut ääntään, eikä paiskonut tavaroita. Ilmeestä näkee, milloin on huonolla tuulella tai vihainen, otsa on rypyssä ja suu napissa. Katsoo ohitse ja välttää kontaktia. On oikein kylmä.

• Tykkää
Reactions: Owl
vieras*
Ei huuda tai paisko tavaroita, mököttää eikä sano mitään, näyttää vihaiselta. Ei suostu puhumaan mitään, että voisi yrittää sopia tai päästä kompromissiin, käyttäytyy niin kuin mua ei olisikaan.

Korottaa ääntään ja tiuskii, yrittää keksimällä keksiä miten saisi mut provosoitua mukaan vaikka harvemmin lähden kun tiedän että sitä ärsyttää enemmän kun olen hiljaa ja noteeraamatta.

IhanaValo
Se lakkaa puhumasta. Tosin sitten ärähtää kun sitä tarpeeks vielä ärsyttää lisää...(ite oon suuttuneena semmoinen että ärsyynnyn jos toinen ei vastaa ja jatkan sitä "räksyttämistäni" :ashamed: ) Nykyään pyrin lähtemään tilanteesta pois rauhottumaan jo siinä vaiheessa kun huomaan miehen suuttuneen/hiljenneen.

Juksu
Jos todella pahasti suuttuu (kaksi kertaa olen todistanut 7 vuoden aikana) niin huutaa. Mutta muuten suuttuessaan on tavallista hiljaisempi, vetäytyy omiin oloihinsa autotalliin tai urheilemaan tms. Leppyy kyllä nopeasti kun on anteeksi pyydetty ja / tai annettu.

Professional Griefer
Se mököttää. Viiden vuoden aikana ihan 2-3 kertaa oikeasti huutanut ja silloin on ollu todellakin syytä.

Sitten kun se on mököttänyt tarpeeksi niin se haluaa puhua ja analysoida maailman tappiin asti. Se taas hermostuttaa mua, koska oon enemmänkin huudetaan ja raivotaan ilmat pihalle ja sitten pyydetään anteeksi ja silläselvä -tyyppiä.
Tavarat meillä ei oo koskaan lennelly, eikä olla ikinä solvattu toisiamme mitenkään todella törkeästi.

Miehestä tulee semmonen...teräväliikkeinen. Kantapäät iskee kipinää ja jokaisessa liikahduksessa on jännä terävyys. Ei huuda, ei oikein ääntäkään korota mutta onhan siinä aivan eri sävy kuitenkin. Tavallaan on äänekkäästi hiljaisena :D

Tavarat eivät lentele, sen sijaan semmoiset terävät katseet kylläkin.

Yhteistyössä