Miten miehenne reagoi jos pyörrytte?

vierailija
yhden kerran elämässäni olen pyörtynyt. silloin mies otti kiinni, etten satuttanut itseäni ja piti sylissään niin kauan että kohtaus meni ohi (sain vielä jonkun hysteerisen itku-paniikkikohtauksen, josta en itse muista mitään ).
 
Oon pyörtynyt kerran, synnytyksen jälkeen sairaalassa, kun oltiin just päästy salista perhehuoneeseen. Olin vessassa ja yhtäkkiä vaan pimeni (omasta mielestäni otin vaan pikku torkut). Olin onneksi vetänyt "kutsunarusta" (itse en tätä muista), mies oli aika paniikissa kun hoitaja juoksi huoneeseen ja mies hoki vain että, hän ei pysty tehdä mitään kun hänellä on vastasyntynyt vauvamme sylissään. Tokenin samantien ja hoitaja vähän naureskeli miehelle, että toki sen vauvan voi välillä laskea sylistä vaikka sängylle... :)
 
En ole pyörtynyt miehen nähden, mutta oli kyllä todella huolissaan, kun bussissa pyörryin. Sen jälkeen - ja siitä on n.2,5 vuotta - on huolehtinut joka kerta, kun jonnekin lähden, että olen varmasti syönyt. Mutta eiköhän tuo tosissaan huolestuis, jos pyörtyisin silleen, että olis ite paikalla.
 
Ylireagoi :D
Turkissa asuessa pyörryin kerran. Kun heräsin, olivat sekä mieheni että hänen työkaverinsa raahaamassa mua sairaalaan...sanoin, että tätä on sattunut ennenkin, ja riittää kun nostaa koivet pystyyn. Eivät uskoneet. Yksi soitti taksia (joku oli jo ambulanssiakin ehdottanut), useampi kaivoi rahaa että voidaan maksaa yksityissairaalan maksu. Mieheni mieliksi kävin sitten mittauttamassa verenpaineeni :xmas:

Raskausaikana alhainen verenpaineeni oli vieläkin alhaisempi, ja taju lähti aika monesti. Ainahan se miestä huoletti :/
 
Miksi mun mies sitten vain käveli ohitseni? Tosin mä vain pyörtyä kopsahdin maahan ja virkosin heti samantien. Noustuani kysyin, et etkö välittänyt ollenkaan. Sanoi, et toki hän näki kun kopsahdit, mutta niinhän sä aina teet :eek:
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Miksi mun mies sitten vain käveli ohitseni? Tosin mä vain pyörtyä kopsahdin maahan ja virkosin heti samantien. Noustuani kysyin, et etkö välittänyt ollenkaan. Sanoi, et toki hän näki kun kopsahdit, mutta niinhän sä aina teet :eek:
no mut jos sä sit kopsahtelet alvariinsa?
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Ylireagoi :D
Turkissa asuessa pyörryin kerran. Kun heräsin, olivat sekä mieheni että hänen työkaverinsa raahaamassa mua sairaalaan...sanoin, että tätä on sattunut ennenkin, ja riittää kun nostaa koivet pystyyn. Eivät uskoneet. Yksi soitti taksia (joku oli jo ambulanssiakin ehdottanut), useampi kaivoi rahaa että voidaan maksaa yksityissairaalan maksu. Mieheni mieliksi kävin sitten mittauttamassa verenpaineeni :xmas:

Raskausaikana alhainen verenpaineeni oli vieläkin alhaisempi, ja taju lähti aika monesti. Ainahan se miestä huoletti :/
miehet :) ne on kultaisia joskus.

Meillä se soittais samantien varmasti ambulanssin(pelkäis että oon saanu aivoinfarktin niinku äitillä ).
 
Noh, sen pari kertaa mitä on päässä pimentyny, on onnistunu nappaamaan kiinni viime hetkellä. :D Viimeksi oikeuden istunnosta käppäiltiin ulos parkkipaikalle niin silmissä musteni ja kaaduin sille suoraan syliin. :saint: Jännitys laukesi ilmeisesti, ja kaitpa se syömättömyys...
 
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Miksi mun mies sitten vain käveli ohitseni? Tosin mä vain pyörtyä kopsahdin maahan ja virkosin heti samantien. Noustuani kysyin, et etkö välittänyt ollenkaan. Sanoi, et toki hän näki kun kopsahdit, mutta niinhän sä aina teet :eek:
no mut jos sä sit kopsahtelet alvariinsa?


En ainakaan omasta mielestäni.

 

Yhteistyössä