miten miehen kanssa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siskonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siskonen

Vieras
Voi että mä olen hölmö taas kerran !
Osaan aina sotkeutua vääriin miehiin ?
Tämä on vaikea mies mutta aivan ihanakin osaa olla, ei osaa päättää haluaako vai eikö halua ja mitä haluaa ?
Onko vinkkejä miten saada toinen heräämään ja tajuamaan mitä hän haluaa meidän suhteelta yleensäkään ?

En halua olla riippakivi enkä halua vielä luopua tästä ihmisestä.
Miten miestä pitää käsitellä sillai ovelasti että hän tajuaa ja tajuaa että minä olen jotakin erityistä =D

Pitääkö leikkiä viileämpää vai mitä teen tän vaikean ihanan otuksen kanssa ?

Siskot jelppikääs vähän mua pliiis =D
Miksi aina rakastun tai ihastun sanotaan niinpäin ???????

Nolottaa se että minä aikunen 45v kyselen tällaisia mutta
minulle tärkeätä ......

Ole aito oma itsesi. Jos sinussa on jotakin sellaista erityistä, joka miestä miellyttää, hän kyllä huomaa sen ilman leikkimistä ja tekoesittelyjä. Ota huomioon, että kaikki miehetkään eivät ole valmiita intiimiin suhteeseen heti tutustumisen alkuvaiheessa, ja jos nainen viittaa käytöksellään siihen suuntaan, mies voi pettyä naiseen ja luokitella hänet helposti voitettavaksi 'kiertopalkinnoksi'. Kohtuullinen viileysaika voi olla ihan paikallaan. Tutustukaa toisiinne, ole aidon kiinnostunut hänestä, hänen mieltymyksistään, harrastuksistaan, ajatuksistaan, käykää yhdessä teatterissa, kesätapahtumissa, vaikkapa vain rauhallisilla kävelyretkillä ja puhukaa! Jos näin viihdytte toistenne seurassa, vakavampi lähentyminen tapahtuu kuin itsestään, sillä edelleenkin 'luonto tikanpojan puuhun ajaa'.

Kiitos ""Aito "" !

Niin olen pyrkinytkin olemaan oma itseni ilman roolia mutta tällä viileydellä tarkoitan etten ole aina niin paikalla tai niin valmis heti kun hän pyytää etten ole "" helppo nakki "" tai helppo kyllästyttävä ihminen .....

Haluan itsekin tilaa ja tajuan hyvin että toinenkin haluaa tilaa mutta se päättämättömyys joskus saa minut äkäiseksi kun ei tiedä haluaako hän mitä ja mitä ei ....

Kohteliaan sanonnat * olen niin väsy jne * ihan kuin nainen joka vetoaa päänsärkyyn heh se tässä mua kismittäää .....
Että ota nyt selvää miehen aatoksista ......

Henkariksi en rupea siis riippukiveksi ja sen päätin jo !
Pikkuhiljaa hyvä tulee jos tullakseen ......

Kiitos vinkistä
Siskonen

Hyvä siskonen, jos miesystäväsi sanoo joskus rahellisesti, että on väsynyt tai ei halua juuri nyt lähteä liikkeelle tms., sen voi ymmärtää niinkin, että hän on oppinut tuntemaan sinua jo niin hyvin, että uskoo sinun ymmärtävän, että mieskin voi todella joskus olla väsynyt tai hänellä on esim. työpaineita, selkäkipua tms., joka vaatii lepoa. Eihän hän ole enää aivan nuori. Monet miehethän eivät rohkene vaivoistaan puhua edes lähimmilleen.
Mielestäni sinulla ja miesystävälläsi on kaikki mahdollisuudet saavuttaa terve luottamuksellinen parisuhde, vaikka toistenne parempaan tuntemiseen ja lopulliseen sitoutumiseen vielä vaadittaisiinkin aikaa ja malttia.