Miten meni? Yhteenveto vuodesta 2012

Otsikossa kysymys.
Oliko vuotesi hyvä vai ihan karmea?

Mun vuosi oli elämäni mullistavin!
Onnistuin vihdoin ja viimein lopettamaan tupakoinnin, aloitin hiihdon ja muutenkin löyty järki elämään.
Parasta kuitenkin oli heinäkuussa yllättämään päässyt raskausuutinen.! 1,5 vuoden yrittämisen ja pcos-tuomion jälkeen vauva ilmoitti tulostaan lapsettomuushoitojen aloituskäynnillä. Nyt rv 30+3 ja molemmat ollaan onnellisempia kuin koskaan!

Mahtui vuoteen paljon raskaitakin aikoja. Töissä vuosi oli henkisesti hyvin raskas ja raskauden 1. kolmannes ei ollut todellakaan helppo.

Mutta jotenkin nuo huonot ja raskaat ajat tuntuu etäisiltä.
Olo on seesteinen ensimmäisen kerran koko "aikuisikäni" aikana :)

Meillä on ollut sekä iloa että surua.
Kokonaisuudessaan vuosi 2012 on ollut ihan pölö, kesääkään ei ollut.

Kaikenlaista tapahtui. Kierreltiin ympäri Turkua, mies luki pääsykokeisiin kevään. Pääsi Teologiseen ja laitettiin asunto myyntiin ja muutettiin Helsinkiin. Uusi elämä ja uudet kuviot. Oli matkustelua ja todellakin oltiin turisteina Turussa, hyvästejä siis. Oli paljon luopumista...toinen koira lopetettiin, tyttärelle järjestettiin asunto ja irtaimisto kun erosi poikakaverista heti uutena vuotena.
Uuden asunnon laittelua...iloa ja surua siis ollut :)

Oli hyvä vuosi, saavutin tavoitteeni. Kunto nousi huomattavasti vaikka ei huono ollu alunalkaenkaan mutta voin sanoa olevani nyt huippukunnossa. :) Aloitin muun kuntoilun lisäksi kuntosalilla ja kahdessa kuukaudessa jo hyviä tuloksia. :)
Sitten sain töitä ja elämä muutenkin maistuu erittäin hyvälle. Innoissaan uuteen tähän vuoteen mennään ja jatketaan siitä mihin jäätiin. Oikein reipasta kunnon vuotta 2013 kaikille! :)

Ihan jees vuosi :) Mä aloitin työt helmikuussa ja lapsi päiväkodissa. Heinäkuussa muutettiin kivaan uuteen kotiin.

Surua ja huolta toi se kun äidillä todettiin syöpä maaliskuussa. Oli leikkausta, ja sytostaattihoidot lokakuulle asti.

Mutta kokonaisuudessaan keskimäärästä parempi vuosi :)

"mami"
Onneksi olkoon raskaudesta! :)

Mä sain vuonna 2012 kauan kaipaamani tyttö vauvan, mulla on kolme poikaa ja olen onneni kukkuloilla, kun sain vielä tytön :)
Kaiken huipuksi päästiin muuttaan unelmien taloon halutulle asuinalueelle, joten ei voi muuta kuin olla todella kiitollinen!

• Tykkää
Reactions: Littledeath
Kokonaisuutena, nyt kun ajattelee jälkikäteen, ihan Ok vuosi. Parisuhteessa kriisiytymistä pariinkin otteeseen alkuvuodesta, ja isojen kysymysten pohtimista. Mutta kaikki päättyi hyvin, olemme jutelleet enemmän kuin koskaan, ja huomanneet käytännössä että rakkaus ei todellakaan ole vain tunne joka tulee ja menee, vaan se on aika pitkälti tahtomista. Ja jos molemmat nimenomaan tahtovat olla yhdessä ja rakastaa, ja haluavat kaikin voiin yhdessä korjata ongelmia, silloin kriisit ovat voitettavissa. Nyt olemme läheisempiä kuin koskaan.

Lisäksi lapsella oli aika vaikea uhmaikä joka onneksi jo vuoden puolessavälissä helpotti, tullen enää lyhyinä jaksoina, ja nyt ei noin 3 kuukauteen ole ollut varsinaista uhmaa enää ollenkaan.(poika täyttää toukokuun alkupuolella 4 v.)

Lisäksi rakkaassa (ja ainoassa) harrastuksessani tapahtui myös murrosta, ja sitä kautta edistystä, ja loppuvuodesta saimme huippuhyvän uutisen, kun päätimme alkaa tehdä singleä-saimme ihan huippuhyvän tuottajan innostumaan projektistamme ja lähtemään mukaan.

Eli yhteenvetona, tuulta ja myrskyä, joiden kautta loppuvuodesta hiipi kuvaan harmonia. Tästä on erittäin hyvä aloittaa uusi vuosi, joka vaikuttaa erittäin lupaavalta.

Viimeksi muokattu:
Mullistuksia paljon! Kesähäät ja varhaisena joululahjana positiivinen raskaustesti. Pitkään asuin kahden koululaiseni kanssa kolmisin, sitten perhe yli kaksinkertaistui koossa, asuinpaikka vaihtui ja paljon tapahtunut. Hyvä vuosi oli, mutta miksei tämä uusi voisi olla vielä parempi?

• Tykkää
Reactions: Data
Sanoisin että oli elämäni karsein vuosi. :(

Itse sairastuin, isä sairastui keuhkosyöpään, kunto heikkeni nopeasti, oli jatkuvasti
sairaalassa, menehtyi syyskuussa, äidillä todettiin rintasyöpä, leikattiin torstaina koko rinta pois.
Edelleen on miun lapsettomuustutkimukset kesken, asiassa ei päästä eteenpäin. : /

Viimeksi muokattu:
bad
Kurja vuosi. Äiti oli pitkään vuodepotilaana ja omissa maailmoissaan, kuoli kesällä. Itse sairastuin syksyllä ja jouduin pitkälle saikulle. Tilanne oli sairastumishetkellä vakava, mutta hyvin selvisin. Mies on vajonnut entistä enemmän alkoholismiin. Lapset on valopilkku. Heillä sujuu opinnot ja muukin elämä hyvin.

"heena"
Mukava vuosi, mentiin naimisiin ja saatiin syksyllä toinen lapsi :) Ja kaipa tämäkin on viimevuoden hyvä uutinen, saatiin tietää joulukuussa että nyt tammikuun lopussa päästään muuttamaan ihan uuteen tammikuussa valmistuneeseen asuntoon :)

Yhteistyössä