Miten meikkaatte töihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lumenen meikkivoide
Lumenen puuteri
Lumenen peitevoide TAI Lumenen peitepuikko (riippuen ihon kunnosta)
Lumenen kulmakynä
Lumenen ripsari
(Maybellinen eye liner) Laitan tätä silloin tällöin, fiiliksen mukaan.

Suosin suomalaista.

Alkuperäinen kirjoittaja Annaliina:
Meikkipuuteri, silmien rajaus, ripsari. Joskus kulmiin lisäväriä. Kaneboa.

meikkivoide, puuteri, poskipuna, silmien rajaus, luomiväri, ripsari. Kuulostaa paljolta, mutta töihin teen vain kevyen, luonnollisen meikin.
Meikkimerkit:
Chanel, Clinique, Lancome, Dior, Clarins.

Ei meikkiä missään koskaan, ja nykyään ärsyttää, etten osaa meikata. Joskus tekisi mieli. Olen liian laiska ja köyhä nyt aloittamaan. Mutta luonnostaan tummat kulmat ja ripset.

Se olis tolla sinkityshallissa voinu näyttää hassulta 30 ukon mielestä jos mulla olis ollu meikkiä.. :laugh: Eli en meikkaa, sillon joskus ku olin myyntihommissa laitoin ripsiväriä, thats it..En meikkaa muutenkaan kun vaan sillon jos oon menossa juhliin/baariin...Mä en edes tiedä mitä nuo meikit on mitä mulla on, ite kun en niitä edes osta..Mua kiinnostaa naapurin bemarin koneen koko ja väännöt enemmän kun päivän trendi meikit.. :whistle:

Meikkivoide (Maybelline), puuteri (Lumene), kulmat (Lumene), ripsari (Lumene) ja poskipunaa (Maybelline)

Pakko ihmetellä, miten niin moni käyttää Lumenea. Mä ostin pitkästä aikaa muutaman tuotteen ja olen pettynyt! Ihan kamalan huonolaatuisia. Ei olisi pitänyt ajatella, että ehkä laatu on parantunut vuosien myötä. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Se olis tolla sinkityshallissa voinu näyttää hassulta 30 ukon mielestä jos mulla olis ollu meikkiä.. :laugh: Eli en meikkaa, sillon joskus ku olin myyntihommissa laitoin ripsiväriä, thats it..En meikkaa muutenkaan kun vaan sillon jos oon menossa juhliin/baariin...Mä en edes tiedä mitä nuo meikit on mitä mulla on, ite kun en niitä edes osta..Mua kiinnostaa naapurin bemarin koneen koko ja väännöt enemmän kun päivän trendi meikit.. :whistle:

ou jee, vähänkö mä oon kova gimma.

Tilaan meikkini ulkomailta, käyttämiä merkkejä mm. Mac, Urban Decay, NYX, Coastal Cents. Töihin meikkaan aika hillitysti ns. "smokey eye" :) käytän mineraalipuuteria ja max factorin meikkivoidetta pohjustukseen.

Meikkipuuteri, kulmat, luomiväri, ripsiväri, poskipuna, huultenrajauskynä, huulipuna, hajuvesi = n. 5 - 10 min. Jos aikaa/huvittaa, niin myös silmien rajaus = yhteensä n. 7 - 12 min. Ajat laitoin siksi, kun kuitenkin joku kohta päivittelee, kuinka "en minä ainakaan jaksaisi joka aamu tuhrata aikaa niin paljon johonkin meikkaamiseen" :D. Mulle meikkaaminen on lähes sama asia, kuin että laitan vaatteet päälle. Meikkaan siis vapaapäivinäkin.

Yhteistyössä