miten mahaläskit lähtee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maharellukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maharellukka

Vieras
...olen saamassa painoni takaisin synnytyksen jälkeen, imetän ja liikun suht mukavasti, mutta mahaläskit ei tunnu pienenevän, ihan ku oisin vieläkin raskaana? Onks kellään tietoo miten ne lähtee? Vatsalihasliikkeitä jokapäivä?

kiinteyttävää treeniä kropalle yleensäkin.
Ei se pelkkä vatsalihasten tekeminen auta ;)
Selkälihaksiin kiinteyttä ja voimaa koska ovat vatsalihasten vasta lihaksia.
aika tekee myöskin, venynyt nahka roikkuu mukana jonkin aikaa mutta ei siitä eroon pääsy ole mahdotonta! :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2005 klo 13:08 SmileX kirjoitti:
kiinteyttävää treeniä kropalle yleensäkin.
Ei se pelkkä vatsalihasten tekeminen auta ;)
Selkälihaksiin kiinteyttä ja voimaa koska ovat vatsalihasten vasta lihaksia.
aika tekee myöskin, venynyt nahka roikkuu mukana jonkin aikaa mutta ei siitä eroon pääsy ole mahdotonta! :wave:

Tuo edellinen oli niin totta :) Itse olen kiinteytellyt Pilateksella, ja tuo kummasti ryhdin takaisin (pituudesta katosi useita senttejä raskaus- ja imetysputkessa). Eli kasvaa ihan silmissä kun muistaa nuo selkälihaksetkin, ja siinähän sitä ne vatsapoimut suoristuu itsestään. Tosin tuo iho on alkanut vasta nyt palautua kun lapsi jo 1,5 vuotta.

Onneksi nuo arvetkin himmeni, oli niin toivoton olo vielä pari kuukautta sitten :)

Jumppaa ja liiku muutenkin monipuolisesti...Itse painan nyt vähemmän kuin ennen lapsia ja muutenkin olen timmissä kunnossa!!!Että mahdollista se on...Tsemppiä!!! :flower:
Tosin jos massunahka venyny AIVAN älyttömästi niin ei varmaan ihan ennalleen palaudu..Laita itsellesi REALISTISET tavoitteet!!!

Yhteistyössä