Miten mä oon tämmönen?

Mulla on kokoajan tavarat hävöksissä!!! Ärsyttää oikein, kun pitäis jonnekin lähteä, niin aina etsin puhelinta, rahapussia ja avaimia. Lapset on onneksi pysyneet vielä tallessa. Nyt mulla on taas puhelin hukassa, vaikka olen tänään sitä jo käyttänytkin!! Toivon vaan, että se sois, niin löytyis nopeammin.

On mulla kerran unohtunut lapsikin... :/ Kauppaan oltiin lähdössä ja pikku fiba tuli pääluvun laskussa autotallissa...Ei keretty kuin ajaa tallista ulos kun huomasin eikä tyttö edes huomannut että oltiin poistuttu mut silti jäi kyllä ikuinen häpeä siitä että pystyy näköjään lapsensa unohtamaan! :ashamed:

Nyt löytyi puheli... vessasta! Muistin sit heti, että kesken viime puhelun piti juoksuttaa poikaa pöntölle ja puhelu loppui siinä samalla, niin jäi sitten sinne pöydälle! Mut en nyt ensimmäisenä vessasta puhelinta älyä etsiä... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Myrskyluodon Maija:
Mulla on kokoajan tavarat hävöksissä!!! Ärsyttää oikein, kun pitäis jonnekin lähteä, niin aina etsin puhelinta, rahapussia ja avaimia. Lapset on onneksi pysyneet vielä tallessa. Nyt mulla on taas puhelin hukassa, vaikka olen tänään sitä jo käyttänytkin!! Toivon vaan, että se sois, niin löytyis nopeammin.

Nuo kolme tavaraa jotka mainitsit, niin mulla olisi ne aina hukassa jos niillä ei olisi vakipaikkaa. Kun ne on ne tärkeimmät asiat, jotka just ei saa mennä hukkaan, koska sitten on piru irti jos niitä ei löydy.

töttöröö

täällä kansa yks tapaus. meidän tyttö jäi asuntoon sisään kun tämä mamma vei roskat ulos ja avaimet jäi sisälle. tyttö oli silloin 1,5v .. Onneksi oli puhelin mukana joten sain soitettua isännöitsijälle että tulee avamaan oven. siihen meni piinalliset 20 min kun isännöitsijä saapui. mielessä kävi jo kaikki pahinta se o kerinnyt tehä sillä aikaa sisällä. ja yleensä on kaikki hukassa, parkkipaikalla eksyn yms... pitäis varmaan jokin lääkitys hommata.

Yhteistyössä