Miten mä voin parisuhteessa olla näin hankala????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja parisuhde vai parisuhdetta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

parisuhde vai parisuhdetta

Vieras
-Miksi joka kerta kun seurustelen alan inhota kumppania???Joka ikistä asiaa mitä tekee...

-Vaikka mies olisi ihana/kiltti/ just sitä mitä tarvitsen silti kaipaan jotain muuta..Esim.yksinoloa , muita miehiä ym..

-Lapsille riittää mulla rakkautta vaikka kuinka paljon .mutta ei miehelle.Muhun ei saa koskea, ei haluta ei mitn..En edes pysty kuuntelemaan/puhumaan toiselle.

-Toisaalta mieleen tulee vain ja ainoastaan se että käytän miestä hyväksi rahallisesti, lastenhoidossa jne..

-Valehtelen rakastavani ym..

-Suunnittelen salaa muuttoa pois..

Oleno narsisti?Miksi miehet ei loppujen lopuksi merkitse mulle mitn?Auttakaa?

Ehkäpä sun kohille ei ole sattunut se oikea. Mutta jos asiat on noin, koitahan olla oikeesti yksinäsi jonkun aikaa ja tutkit itseäsi ja mietit mitä haluat/tarvitset ja mihin olet valmis.

Olen nuori 25vuotias vasta.Koskaan en ole ollut yksin tai oikeastaan osannut olla.Pelkään että lapset kärsivät kun olen tällainen tuuliviiri :( en tahtoisi missään tapauksessa antaa heille mallia että näin asioita hoidetaan :(

itse olen jo yli 40 j edelleen samassa tilassa... siksi teinkin jo vuosi sitten päätöksen olla sinkku.
Minun elämääni ei mahdu miehiä muutakuin kertakäyttöön. :(
Ja silti yhä elättelen toivetta siitä yhdestä ainoasta oikeasta.
Vaikeaa on.

mä oon aivan samanlainen tuuliviiri.. harmittaa et oon menny naimisiin, siltikin jotenkin odotan sitä unelmien prinssiä joka pelastais mut tästä paskasta.. miks piti mennä naimisiin.. PRKL!!!! Ollaan kuitenkin oltu jo hurjat 4kk naimisissa ja oon vielä pettäny miestäni 2kk sitten ja se ei ees tunnu pahalta..