Miten mä selviän uudesta vuodesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lilli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lilli"

Vieras
Naapurit on tulossa meille viettämään uutta vuotta, niin kun joka vuosi on ollu tapana. Valitettavasti myös joka vuosi naapurin rouva on jossain vaiheessa (hiprakassa) alkanut vähän "tekemään itteään tykö" liiankin innokkaasti mun miehelle, lopputuloksena se että seuraavana päivänä me miehen kanssa riidellään aiheesta. Harmittaa jo valmiiksi ens perjantai, mitähän tästä taas tulee? Miten mä selviäisin tästä tilanteesta ilman riitaa?

Jos tekisitte siitä miehen kanssa teidän keskeisen vitsin? Että miettisitte jo etukäteen, miten se raukka puutteessa elävä naikkonen nyt yrittää. Ja miehes sankarina torjuis sen.

[QUOTE="vieras";22752421]No mitäs jos sanot sille naapurin ämmälle ku se on selvinpäin?[/QUOTE]

Sitten päästäänkin siihen tosiseikkaan että mä olen nössö. :ashamed: En vaan saa sanotuksi sille. :( Koko juttua ei ikäänkuin "ole olemassa" muuten kuin minun ja miehen riidoissa seuraavana päivänä. Toisin sanoen, illan aikana kukaan ei huomaa mitään eikä mitään tapahdu muuten kuin miun mielestäni.

Mitäs jos naapurit eivät tulekkaan tänävuonna teille. Karkaatte vaikka kylpylään uudeksi vuodeksi tai menette jollekkin kaverille. Tai ilmoitette että vietätte tänä vuonna uuden vuoden oman perheen kesken.

Anna miehen tehdä mitä haluaa ja kstso vierestä, se kuulemma piristää suhdetta kun katselee kumnpppaninsa paneskelua vierestä toisen kanssa, kerro sit miltä tuntui?

[QUOTE="lilli";22752441]Sitten päästäänkin siihen tosiseikkaan että mä olen nössö. :ashamed: En vaan saa sanotuksi sille. :( Koko juttua ei ikäänkuin "ole olemassa" muuten kuin minun ja miehen riidoissa seuraavana päivänä. Toisin sanoen, illan aikana kukaan ei huomaa mitään eikä mitään tapahdu muuten kuin miun mielestäni.[/QUOTE]

Entä miehesi, eikö hän voi sanoa naapurille tarpeeks selvästi, että "voitko painua vittuun"? Tai jotain muuta nättiä.

[QUOTE="lilli";22752441]Sitten päästäänkin siihen tosiseikkaan että mä olen nössö. :ashamed: En vaan saa sanotuksi sille. :( Koko juttua ei ikäänkuin "ole olemassa" muuten kuin minun ja miehen riidoissa seuraavana päivänä. Toisin sanoen, illan aikana kukaan ei huomaa mitään eikä mitään tapahdu muuten kuin miun mielestäni.[/QUOTE]

Eli oletko sä vainoharhainen mustis? : /

Miten tämä "itseään tykö tekeminen" tapahtuu, jos sitä ei illan aikana huomaa kukaan muu kuin sinä?

Jos miehesi ei millään tavalla vastaa flirttailuun, miksi teet asiasta riidan seuraavana päivänä? Mitä miehesi pitäisi illan aikana tehdä toisin, ettei riitaa tulisi? Jos sinä olet ainoa joka huomaa sinulle ei-mieluisaa käytöstä, miten miehesi voisi sen estää?

[QUOTE="Niin";22752472]Miten tämä "itseään tykö tekeminen" tapahtuu, jos sitä ei illan aikana huomaa kukaan muu kuin sinä?

Jos miehesi ei millään tavalla vastaa flirttailuun, miksi teet asiasta riidan seuraavana päivänä? Mitä miehesi pitäisi illan aikana tehdä toisin, ettei riitaa tulisi? Jos sinä olet ainoa joka huomaa sinulle ei-mieluisaa käytöstä, miten miehesi voisi sen estää?[/QUOTE]

Anteeksi, jäi kesken tämä juttu kun jouduin lähtemään muihin hommiin.

Siis tämä nainen alkaa jutella enimmäkseen miehelleni heidän yhteisistä kiinnostuksen kohteistaan. Siirtyy ehkä miehen viereen istumaan. Vähän sellaista flirttiä ilmassa puolin ja toisin. Saattaa "vahingossa" eksyä saunan pukkariin kun miehet on vielä siellä. Käyvät kahdestaan tupakalla. Semmosta, vähän vaikea kuvailla. Ja mielestäni mieskin jollain tavoin vastaa flirttiin, ehkä kohteliaisuuttaan kun ei kehtaa nolatakaan toista. Tai sitten niillä oikeasti on jotain, mistä minä tiedän.

Yhteistyössä