Miten mä saan poltettua levylle musaa tällä koneella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Löytyykö Media player? Nero on yksi poltto-ohjelma.. Tai menet vaan oma tiedostot ja kopioit sieltä d-aseman kansioon jonka jälkeen poltat levyn.

media playerin kautta käy kätsysti tosiaan kun menee sinne ja valitsee vaan tallenna cd levylle,nerolla saa sitten mp3 musaa kätevästi aloittelijalle voi olla hankala.

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
joo siis mediaplayeri on auki tossa ja sain ne biisit tonne, mutta näköjää yhen vaan poltti *raapii päätä* täytyypä nyt oikee keskittyä :whistle:

Laita palsta kiinni ja ajattelet vaan polttoa, muutakin kun hermojen :D

joo teet sen musiikki listan valmiiks siihen täysin ennenkuin rupeat polttamaan,se raksuttaa aikansa..
mulla se tapahtuu kun painaa tallenna luettelo toisto jotain asemaan e ja sit alkaa polttaan sen koko jutun mitä olen siihen valikkoon laittanut..osaa ees selittää :D

ai kauhee :laugh: näköjää on meillä täällä vähän energiset pojat :D tulivat tohon jorailee ku kokeilen tota levyä ni tää meitin kuopus 1,5 vee tanssi ja sitte teki semmosen pommin, siis hyppy ja ilmassa jalat pois alta -perseelleen kovalle lattialle. Eikä voi tunnustaa, että sattusi. Tommosia hyppelyitä joskus on saanu tehdä meijän sängyssä, oli näköjään liian innokas :whistle:

Yhteistyössä